אתרי תיירות שמיועדים לרווקים


 

אתרי תיירות שמיועדים לרווקים

לכול הרווקים בנינו שלום, אין יותר טיולים למוזאונים או לאתרים היסטוריים למיניהם, כאן לא תמצאו פארקים מיוחדים הבאנו לכם כמה יעדים טובים של אלכוהול ונשים, תיירות חופשיות, מסיבות עד אור הבוקר, מקומיות זורמות ועוד אטרקציות טובות לרווקים.
גבר רווק לא צריך יותר מדי הוא לוקח איתו מזוודה קטנה, וטס לו לשלום, בדרך כלל מה שמעניין גבר רווק זה בירות, בנות יפות, מסיבות, ים, כדורגל, אוכל טוב ובעיקר חופש. כמובן שחשוב לעשות עמה תמונות של כנסיות מקומיות ביקור באיזה מוזיאון אחד כדי להראות להורים, שבאמת טסת לראות עולם ולא רק לחפש איזה נשנוש.


הנה לכם כמה יעדים טובים לעולם הרווקים:

סיני-  אתם יכולים לטייל בחופי סיני המהממים כמו: ראס בורקה, מון איינלד, קאסל ביץ טראבין, ולמצוא מלא תיירות אירופאיות חמות, זה מתחיל ברומן קצרצר עם שכיבה על החוף בהזמנת כוס שתייה ויכול להיגמר בסיפור אהבה, לכול הבנות שמגיעות לשם יש את הקטע של כאילו רוחניות כזו, מתחילות להתלבש בשארוולים, עם גופיה פשוטה בלי חזייה , מתלהבות מכול איזה מצרי פלאח, אבל שם יש לכם את ההזדמנות להכיר איזו פצצה ולבלות איתה את החופשה ותאמינו סיני היא לא כזו יקרה.



מינכן- כמו שאתם יודעים ברלין היא עיר הבירה של גרמניה אבל מינכן היא יותר מזה. בוודאי אתם לא יודעים אבל במינכן יש יותר מ 30 מבשלות בירה והמפורסמת בניהן היא פאולנר שמייצרת כמעט 300 מילון ליטר בירה, בחודש אוקטובר מתקיים במינכן פסטיבל בירות שנקרא אוקטוברפסט, שם אתם יכולים ליהנות ממבחר גדול של סוגי בירה טעימות מאוד, כרוב כבוש, ונקניקיות ובשר צלוי, ישנם מלא דוכני אוכל בירות ועוד שלל דברים מגניבים ומפתים, כול מיני תחרויות שונות של שתיית בירה הופעות רוק, מוסיקה והדובדבן שבקצפת מלא מקומיות יפות עם צמות זהובות שאוהבות בירה ומחפשות תיירים וריגושים אז תגידו דאנקשיין שבאתם לעולם.



קופנהגן- על פי סקר שנערך השנה קופנהגן עומדת להיות יעד תיירותי יותר פופולארי מברצלונה וברלין, עזבו לרגע את המקומיות הדניות הבלונדיניות שמגיעות למטר שמונים, תוכלו לבלות גם באטרקציות אחרות ומעניינות כאחד. כמו למשל מוזיאון שיאי גינס- תוכלו להרגיש שם כמו גברים, אחרי שתראו איזה דברים מגוחכים אנשים עשו כדי להיות בשיאי הגינס. תהינו מבירה מקומית שאתם בוודאי יודעים קרלסברג, תבלו בבתי קפה וחנויות בגדים, יש את אתר צבאי נטוש שנקרא "כריסטיאנה" שבשנות ה 70 הרבה היפים הגיעו לשם והשתלטו על המקום, שם תוכלו לקנות חשיש, חוויות סקס איכותיות אם אתם מגיעים בחודש אוקטובר. דבר אחד שתדעו קופנהגן היא עיר לא זולה והיא דורגה כעיר הרביעית היקרה בעולם.



קייב- כמו שאתם יודעים כבר אין צורך בוויזה ואם עד היום חיפשתם שידוך של בחורה אוקראינית יפה דרך אתרי אינטרנט היום אתם כבר יכולים לטוס לשם ולבחור לכם את אשת החלומות שלכם. באוקראינה יש יותר אחוז נשים מגברים בערך 54% נשים בעיר שמכילה כמה מיליונים של אזרחים. הבנות שם פשוט מהממות הם קיבלו את היופי הסלאבי וחברים אתם יכולים רק לדמיין מה יקרה כשתגיעו לשם, יהיו לכם כול כך הרבה אפשרויות בחירה להכיר לכם איזו נערה יפה ולהתחתן איתה להביא אותה לארץ לסגור עניין, אז תחשבו על זה.



תאילנד- ארץ ללא הפסקה היא נחשבת לאמריקה של אסיה, שם תוכלו לבלות בשלל אטרקציות והמחיר הוא פשוט זול, בדרום תאילנד באיים תבלו במסיבות מטריפות של ירח מלא עם בנות שמחפשות רק תיירים, אין צורך להתחיל עם בחורה היא פשוט מגיעה אליך, ישנו אוכל זול וטעים של אורז ומוקפצים, מאכלי ים מיוחדים, אפשר להשתזף בחופים היפים והאקזוטיים וליהנות ממסאז' מרגיע במחיר סמלי, להשכיר אופנוע כבד או רכב יפה ולטייל בדרכים, לטייל בשווקים ולקנות בגדים ומזכרות יפות, לאכלו פירות טרופיים מיוחדים. חוץ ממקומיות ישנם מלא תיירות מאזורים שונים בעולם שהגיעו במטרה לבלות ולחפש אטרקציות בדיוק כמוכם אז אל דאגה תאילנד היא באמת מדינה ללא הפסקה.



ריו דה ז'נרו-  תאמינו לי שבמקום כזה לא תרצו להיות נשואים, אין כמו חופים יפים, כדורגל וברזילאיות חמות שמקבלות אתכן באהבה ברגע שאתם מגיעים לחוף הים. קחו לדוגמא את החופים קופאקבנה ואיפאנמה שמפוצות בתיירים ומקומיות שלבושות לבוש מינימלי, מסיבות סילבסטר, מוסיקה קצבית, רום חופשי. בתחילת חודש מרץ תהינו מהקרנבל, פסטיבל עצום של רקדניות כמעט עירומות, מתחרות על מי מענטזת עם הישבן העגול והיפה שלהן יותר טוב. אין כמו עיר אקזוטית וחמה כמו ריו, חסרון אחד היא הטיסה הארוכה שמעייפת את כולם, אבל לא נורא אפשר לעמוד בזה ברגע שאתם חושבים מה הולך להיות בטיול שלכם.

 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> אתרי תיירות שמיועדים לרווקים