רוצה להיות המאסטר של החיים? יש לנו כמה טיפים בשבילך


 

 דרכים להיות המאסטר של החיים!

1. תשנן כל יום משהו.
לא רק שזה ישאיר את הזיכרון שלך חד, אתה גם תהפוך להיות ספרייה מהלכת עם ציטוטים שיכולים לפרוץ החוצה בכל רגע. שירה, אמירות ופילוספיות הן האופציות הטובות ביותר.

2. נסה לצמצם את הרכוש שלך.
האנשים הרכושניים והגשמיים, כאשר רכושם נלקח מהם הם מקבלים את זה קשה ומאבדים עניין בחיים. החפצים, בסופו של דבר, עלולים להיות הבעלים שלך, ולא להיפך. הפוך לאדם בעל צרכים מינימליים, ותהיה עם הרבה יותר תוכן.

3. פתח סקרנות אין סופית כלפי העולם.
תהפוך לחוקר ותחשיב את העולם כאילו הוא הג'ונגל הפרטי שלך. בחן את כל הדברים הקטנים שבחיים. נסה דברים חדשים. צא מאזור הנוחות שלך ונסה לחוות סביבות שונות ככל האפשר. לעולם הזה יש הרבה מה להציע, למה לא לנצל אותו כמה שאפשר?

4. זכור שמות של אנשים.
כך הם ירגישו שאתה מעריך אותך, ואם תצטרך אותם בעתיד הם יהיו שם בשבילך. כדי לזכור שמות תחזור על השם לאחר שהבן אדם מציג את עצמו. ואז תחזור על השם שוב ושוב בתוך הראש שלך עד שתהיה בטוח שיש לך את זה. תמשיך להשתמש בשמם תוך כדי השיחה, כך תהיה בטוח שלא תשכח את השם. אם אתה עדיין מתקשה לזכור, תמציא כינוי בעזרת המאפיינים חיצוניים והאישיות של הבן אדם, וכלול את השם שלו בפנים.

5. תכנס לכושר!
זה מגוחך לדעת שיש לנו גוף אחד, אמצעי תפקוד יחיד, ואנשים עצלנים מדיי כדי לדאוג לו. גוף שבכושר מוביל לביטחון גבוה, בריאות והצלחה עם המין השני. אנחנו חושבים ששלושת הסיבות האלה מספיק טובות כדי להתחיל להכנס לכושר.

6. למד להתמקד רק בהווה.
העבר הוא בלתי ניתן לשינוי, אז אין טעם לחשוב עליו אלא אם אתה עושה זאת בשביל לא לחזור על טעויות מהעבר. העתיד הוא תוצאה ישירה של הפעולות שלך כיום. אז תלמד מהעבר כדי לעשות טוב יותר את ההווה, כך שתוכל להצליח בעתיד.

7. ובאופן ספציפי יותר - חיה את הרגע!
גם מה שקרה מלפני 10 דק' נחשב עבר. אם אתה חי אך ורק את הרגע הזה אתה תהיה מאושר תמיד כיוון שאין שום דבר פסול בשבריר השנייה הנוכחי.

8. חייך לעיתים קרובות יותר.
כל פעם שנמרח לך חיוך על הפנים, המוח שלך משחרר סרוטונין, ההורמון של האושר. חיוך הוא הדרך הטובה ביותר להכריח את עצמך להיות מאושר. אנשים רבים מחייכים 5 דק' רצופות בבוקר כדי שיהיה להם יום מאושר. זהו כלי חזק מאוד ואנו משתמשים בו פחות ופחות ככל שאנחנו מתבגרים. רק תזכור שהאושר מוביל לחיוך, אבל גם החיוך מוביל אל האושר.

9. שתה מים.
המים חשובים לבריאות הכללית. התכולה התזונתית של המשקאות הממותקים שווה ל-0: זה כמו לשפוך כוס של סוכר לתוך סירופ. אולי יקח לך קצת זמן להתרגל לחוסר טעם, אבל בקרוב תמצא את עצמך מכור לטעם הזה. 10 כוסות ליום זו הכמות האופטימלית. כמה מים היית שותה עד עכשיו?.

10. אל תיקח את החיים כל כך ברצינות!
למד לחייך ולצחוק על הדברים הקטנים שבחיים, כך יהיה לך הרבה יותר קל לחיות. תשתעשע בטעויות שלך ובכשלונות, והיה אסיר תודה על כך שתוכל ללמוד מהם לעתיד. והכי חשוב - תעשה דברים שאתה נהנה מהם. החיים זה לא עסק, מותר לשלב בהם גם הנאה.

11. תחשוב חיובי.
כאשר אתה מוצא את עצמך חושב מחשבה שלילית, עצור אותה מייד בכל האמצעים הדרושים. תן לעצמך סטירה בפנים, צעק משהו חיובי או אפילו תתחיל לקפוץ. עשה ככל הנדרש על מנת לחזור לחשיבה חיובית, כיוון שהיא חיונית מאוד להצלחה.

12. קרא ספרים.
אין צורך להסביר.

13. צא לשמש.
השמש מכניסה חדווה ללב. כשאתה בשמש אתה מרגיש מדהים: בכל הגוף שלך זורם החום של החיים.

14. עזור לאחרים.
כמה סיבות:
א. לסיוע לאחרים יש אפקט אדווה. אם אתה עוזר למישהו, הוא ירגיש מחוייב לעזור למישהו אחר וכן הלאה.
ב. אתה גדל בכך שאתה עוזר לאחרים. זה יכול לשנות לך המון דברים לא צפויים בחיים.
ג. מערכת היחסים שלך עם אותו אדם תתחזק.
ד. זה הדבר הכי מספק על הפלנטה שלנו. לא רק שזה מרגיש מדהים מבחינה פיזית, אלא אתה מרגיש בן אדם טוב.
ה. אתה יכול לסמוך על האנשים האלה כשאתה תהיה בצרה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> רוצה להיות המאסטר של החיים? יש לנו כמה טיפים בשבילך