הופעל קוד גיוס שקט במרינס.יחידות רבות בדרך למצרים


 

הופעל קוד גיוס שקט במרינס.יחידות רבות בדרך למצרים 
 
   
כדי להבין את משמעות הידיעה ,מציע שתקראו קודם את הכתבה בעיון.היא מעניינת  ביותר.

קצין בכיר ביותר במרינס מספר כי יחידות מרינס רבות בדרכם לפריסשה במצרים.
ישנה בארה"ב בתוך המרינס מערכת התרעה למשפחות של קציני מרינס בכירים כאשר הם אמורים לצאת למשימת פריסשה מהירה במקרה של מצב חרום וקצינים אלו אינם רשאים לספר על כך למשפחותיהם.
מערכת זאת הופעלה.
הקצין הבכיר מהמרינס אמר למקור שהפנטגון פורס יחידות מרינס משולבות במצרים בימים הקרובים כאשר הסיבה הרישמית לפריסה זאת היא "לעזור בפינוי אזרחי ארה"ב ממצרים".
המקור אמר שהסיכוי שצוותי המרינס יגיעו למצרים שהיה אתמול כ-70 אחוז הפך היום ל-100 אחוז.
כמובן,זהו מצב מאוד נזיל.אנחנו מדווחים בזהירות כי אנחנו לא יודעים אם הפנטגון מתכונן להציב יחידות מרינס אלו על אדמת מצרים או לא - אנו רק יודעים שהדברים שנמסרו לנו מפי המפקד הבכיר במרינס הגיע ממקור אמין ביותר.אנחנו החלטנו לדווח על מקרה זה כי אנחנו חושבים שקוראינו ראויים לדעת זאת.
פנינו לפנטגון לתגובה ואנחנו מחכים!
 
תובנות:
-בהתחשב בכך שישנם כרגע כבר מול חופי מצרים כמעט 10,000 חיילי מרינס על הארמדות האמריקאיות החונות מצפון ומדרום למצרים , משהו בגיוס זה לא מסתדר  עם הסיבה המוצהרת.
כמה עוד אזרחים אמריקאים יש במצרים ?
-מערכת גיוס שקטה המופעלת בארה"ב לא נועדה לשם משלוח כח מרינס קטן למצרים.את אלו יש להם על הצי השישי המשייט במזרח התיכון ויכול להעביר תוך מספר שעות כוחות אלו עד אדמת מצרים לפחות.
גם מדרום למצרים,באזור הים האדום יש לכח האמריקאי "גב" צבאי גדול וחזק של אנשי מרינס בדמות כח הימי של נאט"ו המשייט בפתח מיצרי באב אל מנדב בואכה סומליה,שגם הם יכולים להטיס כוחות מרינס למצרים תוך שעות בודדות.
אז למה מביאים כוחות ,בכל סדר גודל שלא יהיה,מארה"ב לאזור מצרים ? זאת שאלה גדולה שנברר בהמשך.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> הופעל קוד גיוס שקט במרינס.יחידות רבות בדרך למצרים