התקשורת חוסמת את פיה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי



התקשורת חוסמת את פיה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי. בצר לה פונה ח"כ מיכאלי דרך האימייל בתפוצה נאט"ו כדי שיפיצו את דבריה ברבים.

להלן מכתב ששלחה למכותביה:

"יום רביעי כ' בסיוון תש"ע
‏4 ביוני 2010


הנדון: בקשה לעצירת התעמולה האנטי-ישראלית

אני פונה אליכם, כחברת כנסת של ישראל, לסייע לישראל בעמידתה נגד מתקפת ההסברה האנטי-ישראלית המנוהלת כלפיה בימים אלה.

הכמויות האדירות של התעמולה והגינויים הרבים עלולים להשכיח מאתנו את העובדות הפשוטות. אני מתכבדת להזכיר לכם עובדות אלה:

1. חמאס, כארגון טרור, מתקיף את ישראל במשך תקופה ארוכה בטילים וברקטות קאסם. כ-10,000 טילים ירה חמאס אל עבר יישובים ישראליים. רק בשבוע האחרון נורו כמה רקטות אל יישובים באזור אשקלון. הנשק הוברח לרצועת עזה בדרכי הים והיבשה.

2. כדי להגן על אזרחיה הטילה ישראל סגר ימי על עזה. סגר זה מאושר על פי כל חוק בינלאומי, והוא צורת הגנה מוכרת ולגיטימית של מדינה לשמור על קיומה ועל שלום אזרחיה.

3. מטרתו המוצהרת של המשט הייתה לשבור את הסגר הימי על עזה ולקעקע את זכויותיה הריבוניות של ישראל להגן על עצמה. מארגני המשט הכריזו פעמים רבות: "מטרתנו אינה להעביר סיוע הומניטרי לרצועת עזה, אלא לשבור את הסגר הישראלי" (AFP, 27.5.2010). בעזה אין כל משבר הומניטרי. ישראל מעבירה כמויות אדירות של סיוע לתושבי הרצועה מדי יום ביומו.

4. אנשי המשט התארגנו בעוד מועד כדי לממש את יעדם. הם נשאו אתם נשק קר, וזה שימש אותם לתקיפת החיילים הישראלים. קריאות חוזרות ונשנות לספינות המשט לעצור את תנועתן ולהעביר את הסחורות אל יעדן בדרכים המקובלות נענו בשלילה. קריאות ל"גִ'האד" נשמעו מעל סיפון האנייה.

5. משימתם של אנשי חיל הים הייתה לעצור את הספינה ולהוביל אותה לנמל אשדוד. לשם כך הצטיידו החיילים באמצעים לפיזור הפגנות ובכדורי צבע. רק אחרי שהגיעו אל הספינה וגילו את מטרתם האמתית של אנשי המשט הם השתמשו בנשק, כהגנה עצמית.

6. החיילים שגלשו אל הספינה ממסוק הותקפו בצורה אלימה ביותר, בנשק קר. הם הוכו במוטות ברזל, הם נדקרו בסכינים, הושלכו לעברם חפצים. הם חטפו חייל, והשליכו אותו אל הסיפון התחתון. נשקו של אחד החיילים נחטף ושימש את אנשי המשט לירי על החיילים. התמונות הקשות שהתפרסמו בכל ערוצי התקשורת, המראות את אנשי המשט מכים בפראות את החיילים, מזכירות תמונות קשות ממעשה הלינץ' שנעשה בשני אנשי מילואים ברמאללה בשנת 2000.

7. הנפגעים – חיילים ואנשי המשט כאחד – הוטסו במסוק לבתי חולים בישראל כדי לקבל טיפול רפואי. מתוך הפצועים הישראלים, שני פצועים מוגדרים "פצועים קשה".

אלו הן העובדות לאשורן. שתי מסקנות אפשר להסיק מהן:

א. באצטלה של "משט שלום" ודאגה לצרכים האנושיים של תושבי עזה התרחש כאן ניסיון אלים וכוחני לפגוע בריבונותה של ישראל, לפגוע בחייליה ולערער את יציבותה. תמימותה של ישראל – כאילו מדובר בהפגנת תמיכה בפלסטינים – הביאה לתוצאות קשות: חיילים ישראלים, שכל מטרתם הייתה להגן על מדינתם ועל אזרחיה, מאושפזים כעת בבתי החולים אחרי שהותקפו בפראות בידי "שוחרי שלום".

ב. למעשה, משימתם של מארגני המשט רק החלה. כעת ארגוני הטרור (שעמדו מאחורי הקלעים של השטת הספינות) ומדינות פרו-חמאסיות מנסים לנצל את האירוע הטרגי כדי לתקוף את ישראל. את מטרתם – פגיעה בריבונותה של ישראל – הם מנסים להשיג כעת דרך אמצעי התקשורת בכל רחבי העולם.

ישראל חייבת להגן על עצמה. הסגר הימי, שנועד למנוע הברחות נשק לידי ארגוני הטרור, חייב להימשך. לאזרחי ישראל ישנה הזכות לשמור על חייהם.
אני מבקשת מכם לא לתת יד לפגיעה בריבונותה של ישראל ובזכויותיה הבסיסיות. אסור לאפשר לפרובוקציה הקיצונית להימשך! אל תיתנו לתעמולה האנטי-ישראלית להצליח!

בכבוד רב,

אנסטסיה מיכאלי



מקור הכתבה: אנסטסיה מיכאלי


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> התקשורת חוסמת את פיה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי