מזל שלנו


נסראללה, מזל לנו שהחלטת לתקוף מתי שתקפת ועזרת לנו לחשוף את מחדלי (תרבות הסמוך, יהיה בסדר)מדינת ישראל לא בעת מלחמה קיומית. 

 

- מזל שגילינו כעת ששר ביטחון חייב להיות בעל עבר בטחוני ולא החלטה פוליטית ויש לעגן זאת בחקיקה.

- מזל שגילינו כעת שראש ממשלה ללא עבר בטחוני וללא שר ביטחון ביטחוניסט אין לו על מי להישען בהחלטותיו 

- מזל שגילינו כעת כי הרמטכ''ל חייב להיות איש שדה ולא טייס (מוכשר ככל שיהיה) מכיוון שאין לו ראייה והבנת מערכה קרקעית בגלל שהוא לא היה שם אף פעם. 

- מזל שגילינו כעת את בעיית המודיעין הקשה וחוסר ההבנה העמוק לגבי האמל''ח שבידי האויב ויכולתו לפגוע בנו. לא היינו ערוכים כלפי טילי הנ''ט גם מבחינה טקטית וגם מבחינת המיגון.

- מזל שגילינו כעת כי אם אנו נעצום עיניים מול המתרחש בצידו השני של הגבול, האיום לא ייעלם (או יחליד במחסנים). חשבנו שמלחמת יום הכיפורים וההתעלמות מהקורה בצד המצרי תלמד אותנו משהוא, אבל כנראה שכל 30 שנה אנו צריכים חינוך מחדש. 

- מזל שגילינו כעת את חוסר הסדר המדהים במחסני צה''ל. החוסרים והציוד התקול הם תעודת עניות לצבא שטוען שהוא המתקדם בעולם.

- מזל שגילינו כעת כי אם מערכה צבאית לא מתקדמת כראוי, לא צריך להמתין חודש לפני שנוקטים צעדים מתקנים.

- מזל שגילינו כעת כי את העורף מחזיקים מתנדבים, עמותות ואנשים פרטיים. הממשלה התגלתה במערומיה. 

 

- חבל שגילינו כי לעת עתה נגמר דור המנהיגים של ישראל. אנשים שסמכותיות ומנהיגות נמצאית בכל רמ''ח אבריהם. הם הוחלפו ע''י עסקנים פוליטיים. אבל אני בטוח כי דור העתיד של מנהיגים בפתח. 

 

 

- נקווה שלא נגלה כי אנו חותמים על הסכם הפסקת אש רע, רק בגלל לחץ בינלאומי ולא בגלל שמירת אינטרסים אמיתית של ישראל. על הסכם שבו ישראל וחיזבאללה מופיעים באותו הקשר (כאילו שישראל היא גם מין ארגון טרור) אסור לחתום. 

 

- מזל שגילינו כי לוחמי צה''ל היום, ניחנים באותה תעוזה, דבקות במטרה ואמונה בצדקת הדרך שאפיינה את לוחמי צה''ל במלחמות העבר. עם צבא שכזה נוכל לכל קושי שיהיה.



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il/News_Articles/24_08_2006/index1.html