סוג אחר של חיילים


על רקע צמיחתם של חיילים בוגרי ישיבות ההסדר, שאינם בוחלים בדרכים לשיבוש החלטות ממשלה , ומסרבים "לפנות יהודים" , אני רואה לנגד עיני הולך ומתגבש לו בשקט בשקט סוג חדש של חיילים.
הם כולם בוגרי בתי ספר תיכוניים חילוניים, שספגו בביתם את הנאמנות למולדת מינקותם, ולאו דווקא בישיבות או באולפנות, אלא בבתי ספר ממלכתיים, שכל מה שעומד לנגד עיניהם היא אהבת המולדת, שעליה נלחמו הסבים והסבתות שלהם כשעזבו את הגולה ובאו להפריח את שממות הארץ , יבשו ביצות, נטעו פרדסים ואפשרו לאותם דתיים שמעולם לא עבדו להרוויח את לחמם, להקים ישיבות ולהרחיב את תופעת הפרזיטיזם – המשכה של תופעת החלוקה שקדמה להקמת המדינה. .
ילדים / חיילים אלה, ממש כמו חיילי ישיבות ההסדר, למי שאינו יודע, מאיישים את כל יחידות העילית בצה"ל ואת חיל האוויר והים, את חיל השריון והמודיעין וכל שאר יחידות השדה, יתחילו יום בהיר אחד לסרב לשרת ביהודה ושומרון, ויותירו את מלאכת ההגנה על המתנחלים בידי בוגרי הישיבות ואת כינון הסדר בידי חיילי הרשות הפלשתינית.
אני רואה לנגד עיני, את שדרת הפיקוד בצה"ל, מונעת משאבים - טנקים, מטוסים, הליקופטרים, נשק ותחמושת , מיחידות המשרתות את המתנחלים ביהודה ושומרון , ואומרת להם: דאגו לעצמכם. מצאו לכם ספונסרים שיחמשו אתכם, ויציידו אתכם , והניחו לנו לנפשנו.
אני רואה כבר לנגד עיני את המדינאים המפוכחים המוותרים על מיסי המתנחלים – שממילא זוכים להטבות מפליגות – ואומרים להם : דאגו לעצמכם. הקימו לכם מוסדות משלכם ואוצר משלכם ועזבו אותנו לנפשנו. בחרו לכם מבין העסקונה שלכם- ראשי הערים וראשי המועצות- את הנהגתכם, שלמו להם את משכורותיהם , והניחו לנו לנפשותינו.
חוקקו לכם מערכת חוקים משלכם, ובנו לכם את חייכם מחוץ לחברה החיה באותה מדינה י/שנה וטובה הקרויה "ישראל".
איך קוראים לזה בפשטות : פילוג העם.
וזהו בדיוק תסריט האימים הנראה לי שהולך ומתגבש כפועל יוצא וכמתבקש מכל ההתנהלות של "הגיבורים" המכריזים מלחמת מצווה כלפי המדינה, מוסדותיה , ממשלתה, והכנסת המחוקקת שלה.
אם תמשיכו לקרוע צווי הפסקת בנייה , אם תמשיכו להתארגן לסירוב פקודות, אם תמשיכו לגונן על סרבנים מכל גווני הקשת ועל פוגרומצ'יקים , אם תמשיכו לציית לרבנים הזויים במקום לממשלה הנבחרת של העם, ותשחקו בכל מיני נוסחאות מלאכותיות מתחכמות, אין מוצא ומפלט מתקומתה של מדינה שלישית בין הירדן לים התיכון. ואפילו שם הייתי תורם לכם: מדינת " יהודה ". להזכירכם פרק לא מפואר במיוחד בהיסטוריה של העם שלנו.
כבר היינו בסרט הזה.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> סוג אחר של חיילים