7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל


7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל

אפל היא אחת מקובעי המגמות בשוק של הטכנולוגיה המודרנית. לכן יציאה לשוק של כל אחד מהמוצרים החדשים שלה מושכת תשומת לב מוגברת. במיוחד אם זו הגרסה השביעית של מערכת ההפעלה iOS. אירוע זה התרחש ב- 10 ביוני שנת 2013 בכנס WWDC .

7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל

התקדמות – זה רצון לפיתוח מתמשך. בפרט, בתחומים של טכנולוגיה ותוכנה. ואפילו המוצר המוצלח והחדיש ביותר - בסופו של דבר הופך למיושן, כי אנחנו רוצים ליצור פתרונות חדשים, שמתקדמים יותר ופונקציונליים יותר. דוגמה לכך יכולה להוות מערכת ההפעלה החדשה iOS 7, שהוצגה לאחרונה.

7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה של אפל שונה בפשטות שלה ובעיצוב מינימליסטי. הסמלים הפכו לשטוחים, גדולים יותר ובהירים יותר.

הגופן החדש, עיצוב חדש של שולחן העבודה, תוכנות חדשות ותכונות חדשות ביישומים ישנים - כל זה הוא חלק ממערכת ההפעלה iOS 7.

7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מהבית אפל

המסך הראשי של הטלפון או הטאבלט יכול כעת להגיב לתנועות של המכשיר, ובכך להציג את האנימציה המתאימה.

תכנת Siri קיבלה כמה קולות חדשים, כמו גם אינטגרציה עם ויקיפדיה, טוויטר ומנועי החיפוש הגדולים.

מרכז בקרה על יישומים יאפשר למשתמשים לקבל גישה מהירה לתוכנות שנמצאות הכי בשימוש במכשיר המסוים הזה. וטכנולוגיה משופרת תאפשר ריבוי משימות - כך המחשב יהיה חסכוני יותר במונחים של אנרגיה מאשר טלפונים וטאבלטים עם גירסאות ישנות יותר של iOS.

7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מהבית אפל

המשתמשים במכשירים ניידים הפועלים על מערכת ההפעלה iOS 7 יוכלו להעביר קבצים באמצעות טכנולוגיית Wi-Fi דרך ה- AirDrop, שהייתה זמינה בעבר רק לבעלי מחשבים אישיים ומחשבים ניידים מבית Apple .

אוהדים של מוצרי אפל ואנליסטים לא קיבלו את מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה בעיניים סגורות. יש כאלה שמתלהבים מהחידוש וקוראים לו "השדרוג המשמעותי ביותר של iOS מאז האייפון", ואחרים נאנחים באכזבה ומנבאים משבר באפל, והם מבססים את הפרוגנוזה הזו על העובדה שנעלם כבר חוש הסגנון המושלם שהיה שייך לסטיב ג'ובס.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> 7 iOS -מערכת ההפעלה החדשה מבית אפל