Halo – כרטיס ביקור של העתיד


Halo – כרטיס ביקור של העתיד

מסירת כרטיסי ביקור עסקיים – זה צעד חובה בכל פגישה עסקית, חלק מכללי ההתנהגות העסקית. לכן, אנשים פעילים רבים, במשך השנים צוברים מספר רב של כרטיסי ביקור, אשר שום "מחזיק כרטיסים" לא יכול להכיל אותם. אבל עם התקן בשם Halo, בעיה זו תיפתר בדרך מאוד פשוטה ואלגנטית. אחרי הכול, Halo – הוא כרטיס הביקור של העתיד.

אפילו מכשיר אלקטרוני הפשוט והזול ביותר בעולם המודרני, יכול להחליף הרבה דברים שבעבר היו קיימים בנפרד. לדוגמה, הטלפון הנייד - הוא גאדג'ט קטן וקל לשימוש אשר קל להכניס לכיס. אבל הוא מחבר בתוכו דברים שונים לגמרי, למשל - טלוויזיה, מפות, מחשבון, קונסולת משחק, מצלמה, מחשב נייד וכו'.

מחזיק כרטיסי הביקור בשם Halo.  הוא המשך של מגמת האחדות הזו.  הוא יאפשר לכם להימנע מהצורך לשמור הרבה כרטיסי ביקור בודדים של אנשים בהם נתקלתם במהלך חייכם.

למה Halo – הוא כרטיס הביקור של העתיד? כי אין צורך למסור אותו לאנשים אחרים, מספיק פשוט להצמיד את המכשירים שלכם, כדי שכרטיס הביקור שלכם יעביר לכרטיס אחר את הכרטיס ביקור שלכם ולהפך, באופן מיידי דרך תקשורת אלחוטית.

יתר על כן, Halo  יהיה גם מחזיק כרטיסי הביקור, אשר מאחסן מאות ואלפי כרטיסים של אנשים אחרים. ובנוסף, את כל אחד מהם יהיה ניתן לראות בעיצוב המקורי, היזום על ידי הבעלים שלו. וכך הם לא ייקרעו ולא יאבדו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> Halo – כרטיס ביקור של העתיד