טכנאי המחשבים הסוטה


 

 

 

טכנאי המחשבים הסוטה

 

את הבחור הזה הזעיקו לפתור בעיות עם מחשבים. אבל המשטרה טוענת, שהוא התקין תוכנות ריגול במחשבים של הלקוחות, כדי לקבל תמונות עירום של נשים.

 

טרבור הארבר עבד בחברה «Rezitech», והיה מומחה לתיקון מחשבי מקינטוש. כשביקר אצל הלקוחות, כדי לתקן תקלה כלשהי, הוא בנוסף לכל, התקין תוכנה בשם «Camcapture».


לדברי המשטרה, הוא יצר מערכת מורכבת של הודעות, אשר הודיעה לו שהקורבן עכשיו בבית. הוא קיבל הודעה לטלפון החכם שלו, ולאחר מכן באמצעות מצלמת האינטרנט שהייתה מותקנת במחשב של הקורבנות – הוא צילם אותן ואחסן את התמונות בכונן הקשיח שלו. המשטרה מצאה אלפי תמונות של נשים מלוס אנג'לס במחשב שלו.


הסיפור הזה התגלה במקרה - אחד המחשבים (אחרי תיקון של הנציג הנמרץ של «Rezitech») הגיע לשירות ב- Apple Genius Bar. הטכנאי המקומי גילה, שבמחשב מדי פעם מופיעות הודעות מוזרות, שנראות כהודעות הממשק של Mac OS. הנה דוגמה של הודעת הטקסט: "זוהתה תקלה של החיישן הפנימי. אם אתם לא יכולים לתקן את התקלה בעצמכם - נסו לשים את המחשב הנייד באזור של עדים חמים למשך כמה דקות כדי לנקות את החיישן". בעקבות ההודעה הזו, היו נשים שלקחו את המחשב איתן לחדר האמבטיה, בזמן שהתקלחו.

הטכנאי של אפל גילה את התוכנה Camcapture והתקשר למשטרה.

הקורבנות הפוטנציאליים צריכים לבדוק את ה: / Library / WebServer / של תיקיית המסמכים כדי לראות אם אין קבצים של Camcapture.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> טכנאי המחשבים הסוטה