MyBestFit - פותר את הבעיה של התאמת בגדים


 

 

 

MyBestFit - פותר את הבעיה של התאמת בגדים

 

כפי שאתם יודעים, "טיול" בחנויות יכול להפוך לדבר מעייף. ולפעמים הטיולים מתארכים לא בגלל חיפוש אחר מותג מסוים, אלא אחר מידה שתתאים. לכן החברה Unique Solutions מצאה את הפתרון המושלם לבעיה הזו - בצורה של סורקי MyBestFit.

הטכנולוגיה החדשה פותרת את הבעיה של התאמת מידת הבגדים למידות הגוף, ע"י סריקה של הגוף. מעכשיו, הנשים  אפילו עם פרופורציות ייחודיות ביותר לא יצטרכו לדאוג לבחירת בגדים המתאימים, כי הסורק יעשה את זה בשבילן. בנוסף, במסך המגע במכשיר אפשר לראות רשימה של חנויות שבהן יש את הבגדים בגודל המתאים, ואפילו אפשר לסדר את הרשימה לפי רצונכם (לפי סגנון, מחיר וכו').

העיקרון של פעילות של MyBestFit דומה לזה של הסורק בשדה התעופה. כל התהליך של המדידות לוקח פחות מ-20 שניות. במהלך המדידה, נסרקות כ-200000 נקודות שעל פני הגוף, ואז מחושבת מפת ממדים. אין צורך להתפשט – האימפולסים מגיעים לגוף דרך הבגדים.

הסורקים האלו יהיו ממוקמים ממש ליד החנויות, שכמובן יעשו הסכם עם Unique Solutions.

בינתיים, במכשיר הזה מתגאה "קניון מלך פרוסיה", שנמצא לא רחוק מפילדלפיה. החברה מתכננת בעתיד הקרוב להתקין 13 סורקים נוספים בקליפורניה. ואם הטכנולוגיה תשתלם – אז אולי נראה סורקים כאלה גם בארץ יפה שלנו.


כמובן, נשאלת גם השאלה על עלות שירותי סריקה. החברה מבטיחה לחוס על ארנקי הלקוחות שלהם, ולעשות את תהליך הסריקה ללא תשלום. לכן, מי שישלם על המכשיר – זה החנות.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> MyBestFit - פותר את הבעיה של התאמת בגדים