המשרדים המקוריים מהעתיד


 

המשרדים המקוריים מהעתיד

כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבוד מהבית (בסלון, בחדר שינה, במטבח).  תחנת עבודה ניידת של OfficePod  תוכננה במיוחד עבור אלה שאינם אוהבים לצאת לעבודה במשרד. מידות החדרים הוא 2,1X2,1 מטר, ויש מספיק מקום כדי להכיל, שולחן, כיסא, ואת הצוות. 

לשבת כל היום על הכסא ולבהות במסך המחשב - מה יכול להיות גרוע יותר עבור אדם פעיל? WalkStation פותר את הבעית ה-"קיפאון" של מנהלים, בנקאים ומתכנתי מחשבים. זהו שילוב של הליכון ו תחנת עבודה סטנדרטית. הזדמנות מצוינת לעשות הליכה בלי להפריע העסק.

וזה מקום עבודה, שמזכיר קצת חללית, ויכול להתגאות במניפכ גדולה מתקפלת. המסך משמש גם כקיר מחיצה. באמצעות מקרן על פני השטח אפשר להציג תמונות, או לארגן מופע אור לשיפור  מצב הרוח.

בניגוד למשרדים אפורים, מלבנים ומשעממים שבהם עובדים אלפי אנשים, מערכת Knoll A3 מאפשרת לנו להכניב קצת שמחה ונוחות לעבודה. קירות Translucent החצי שקופות, תורמות לשיתוף פעולה יעיל יותר, וצבעים מרהיבים מדללים את שעמום השגרה.

עוד פתרון מקורי - "גלובוס" - משרד נייד. על פי האידיאולוגיה של הפרויקט, "גלובוס" עשוי להיות האופציה הטובה ביותר עבור העבודה גם בבית גם בארגון.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> מחשבים וטכנולוגיה >> המשרדים המקוריים מהעתיד