תחזית אסטרולוגית שבועית 22.02.2015


תחזית אסטרולוגית שבועית 22.02.2015

22 פברואר 2015 עד 28 פברואר 2015

טלה
טליים, השבוע תחושו עומס יתר בעבודה, האחריות שאתם נושאים על שכמכם כבדה, ייתכן שאתם מרגישים שלקחתם על עצמכם יותר מדי. יש לכם נטייה להיאבק מול סמכויות ורצון ליצור דברים מתקדמים ומהפכנים בניגוד למה שהמנהלים שלכם חושבים וזה עלול ליצור מתחים בעבודה. אל ייאוש, זו תקופה חולפת צפויים לכם ימי הכרה, הוקרה והערכה. היחסים בבית שהם הרמוניים ומלאי אהבה יסייעו לכם לעמעם כל תחושת תסכול וקושי.  הטיפ השבועי- אתם זקוקים למנוחה ולהתרגעות, נופשון קטן יועיל לנפש השחוקה וימלא את המצברים.

שור
שוורים, השבוע ההתנהלות שלכם מעשית יותר, בעבודה אתם בולטים ויתכן שיקדמו אתכם. מאידך בבית החיים סוערים, ויתכנו חילוקי דעות על רקע פיננסי. אל דאגה, הקידום יביא עמו הכנסה נוספת. לעת עתה יהיה עליכם להתנזר מתחביבים, מקורסים להעשרה ומסדנאות יצירה לצורך צמצום בהוצאות. הפנויים שביניכם, מוטב שתשקיעו משאבים וזמן למיסוד הקשר. הטיפ השבועי- הימנעו מרכושנות ומקנאה וכך היחסים יהיו הרבה יותר יציבים וזורמים.

תאומים
תאומים, השבוע ההתמקדות שלכם תהיה סביב הבית והעבודה, אינכם מרגישים צורך כלל לבילויים או ליציאות מהבית. תקופה זו תתאפיין בחשבון נפש עצמי ובשיחות הבהרה. קיים בכם רצון להעמיק את הקשרים המשפחתיים וליצור סדר בסביבת מגוריכם, לכן חשוב שתהיו קשובים לאחרים ושלא תפעלו רק לפי ראות עיניכם, זה עשוי להשתלם לכם בעתיד לצורך קרוב לבבות. לפנויים שביניכם- אין זה הזמן המתאים להתחלות חדשות או למיסוד קשרים, כיוון שאתם ירודים מבחינה אנרגטית. הטיפ השבועי- הימנעו מהלוואות או מעסקאות מפוקפקות.

סרטן
סרטנים, השבוע תחושו רצון עז לפרוץ קדימה וליצור ביטחון כלכלי איתן, תהיו יצירתיים מאוד בתחומכם ורעיונות פרודוקטיביים רבים ישטפו את מוחכם. התקשורת עם הממונים עליכם טובה, לכן הם יגלו אוזן קשבת ליוזמה הברוכה שלכם ויתנו לכם יד חופשית לשעוט קדימה. מבחינה מקצועית תוכלו ליצור את השינוי שכל כך רציתים במינימום הפרעות והתנגדויות. בתחום הרומנטי וביחסים עם המשפחה המצב רגיש ודי מקרטע. הטיפ השבועי- נסו להתקרב יותר לילדים שלכם ולהאזין להם.

אריה
אריות, השבוע תוכלו לנשום לרווחה ולסיים בנינוחות פרויקטים שהכבידו עליכם בעבודה. תחושו הקלה עצומה ותוכלו לקדם דברים עם פחות התנגדות. גם בזוגיות דברים יתאפיינו ביותר זרימה והרמוניה. זה הזמן לשפר גם  את התקשורת ואת היחסים עם הסובבים אתכם במיוחד עם ילדיכם. הפנויים שביניכם יוכלו להתחיל קשרים חדשים בקלות ובהצלחה רבה יותר. הטיפ השבועי- אל תאפשרו לאנשים למשוך אתכם בלשון, פקחו עין על מי שאתם חושבים כחברי נפש.

בתולה
בני מזל בתולה, השבוע תחושו בלבול, חוסר מוטיבציה ועייפות. אל בהלה, המצב זמני, רצוי שתדחו את כל תוכניותיכם לשבוע מוצלח יותר מבחינה אנרגטית. מבחינה כלכלית המצב משתפר בהדרגה ותחושו הקלה ממשית בשבועות הבאים עם קבלת הפרשים ממקום העבודה. הפנויים שביניכם יחושו השבוע רצון עז ברומן ממושך, לכן מומלץ להיראות בחוגים חברתיים בעלי הפוטנציאל המתאים לכם. הטיפ השבועי- הקצנת רגשות מביאה בהכרח לתקשורת לקויה, שימרו על איפוק בתגובותיכם.

מאזנים
בני מזל מאזנים, השבוע מתגברים הרצון והצורך לשעוט קדימה בתחום הפיננסי.  בדקו את האפשרויות העומדות לפניכם והתעמקו בהם, התוצאות לא תאחרנה לבוא. מאידך אם אתם מתכננים לכיוון עסק עצמאי היזהרו מהלוואות קצרות טווח אתם עלולים להתקשות בהחזרתן. אם חשבתם על שותפים לעסק, רצוי לא להתפתות לערב קרובי משפחה או חברים, אתם עלולים להתאכזב ולקלקל מערכות יחסים. הטיפ השבועי-התקדמו לאט אך בטוח ואל תקפצו מעבר ליכולותיכם. 

עקרב
עקרבים, השבוע מתאים לעיצוב הבית, לרכישת רהיטים ואביזרים, לא תאמינו, אך תהיינה לכם הזדמנויות לרכישות זולות ומוצלחות. כנראה, זה שבוע המזל שלכם, כיוון שהאווירה בבית אינטימית ואוהדת והעיקר- מגבים בחום כל החלטה ועשייה שלכם.  גם בעבודה ההתנהלות שלכם ברורה ומדויקת, פרויקטים שנתקעו יסתדרו, והתקשורת עם הממונים עליכם תשתפר, תוכלו לבלוט ולהצליח יותר. לרווקים שביניכם היכולת לתת ולקבל מקבלת גוון חדש מרענן ומבטיח. הגיע הזמן לקשר קבוע שיוביל אתכם לנישואים ולצאצאים. הטיפ השבועי- נסו לנוח יותר ולאכול בצורה מסודרת אוכל עשיר בויטמינים.

קשת
קשתים, השבוע אתם זחוחי דעת, נינוחים וסבלניים יותר כתוצאה מכך מערכת היחסים הזוגית שלכם מקבלת תפנית רצינית ומפוקחת יותר, נראה שאתם מוכנים נפשית למיסוד הקשר. בעבודה אתם בולטים מאוד, פועלים בצורה רצינית יותר ונתפסים בתקופה זו כאנשים מוכשרים ורציניים. יחד עם זאת אתם עלולים לעורר קנאה, תחרות ופעולה מאחורי גבכם מיריבים ומאנשים שאינם מפרגנים לכם.  הטיפ השבועי- עשו כל מאמץ שלא להתיש את עצמכם יותר מדי בעבודה.

גדי
גדיים, השבוע מוצלח לקידום נושאים מקצועיים עסקיים וכלכליים. בזוגיות לעומת זאת השבוע מתחיל בצורה מעט חורקת, התקשורת עם בן הזוג מעט קרירה. אתם מרגישים שלא מבינים אתכם או שאינכם ברורים די, ועל רקע זה עלולים להיות "שיבושים בתקשורת" ביניכם  לבין בן/בת הזוג. תידרש מכם סבלנות רבה כדי לא להסלים או להעמיק את הנתק. הטיפ השבועי- יש לכם נטייה להתעלם מבעיות בריאותיות, ולעיתים אף להזניחם, חשוב לשמור על עצמכם ולהקפיד לנוח יותר.

דלי
דליים, השבוע אתם על גג העולם מבחינה רומנטית, הרגשנות שלכם בשיאה. הקשר הזוגי מתעצם והאינטימיות מקבלת גוון חדש של אהבה ללא תנאי. הפנויים שביניכם יחזרו ויהיו מחוזרים מאוד, אהבה חדשה עשויה להיכנס לחייהם. זהו שבוע אינטנסיבי מאוד בתחום העבודה והקריירה, כתוצאה מכך הכנסתכם תגדל, אך רצוי לא לאבד את הראש ולנהוג בפיזור ובבזבזנות  יתר, שמרו על כסף לבן ליום שחור. הטיפ השבועי-אל תמהרו לחשוף סודותיכם אפילו לחבריכם הטובים.

דגים
דגים, השבוע קיימת אפשרות ליצור יותר בהירות, תכליתיות וסדר בכל הקשור ליחסים עם בני הזוג ושותפים למיניהם. תוכלו לתקן את כל הליקויים התקשורתיים של השבועות האחרונים. גם היחסים עם הילדים יהיו טובים והרמוניים יותר. מבחינה כלכלית תחושו רווחה והקלה במהלך השבועות הבאים. מי מביניכם שתכנן להירשם ללמודים, אין זמן מבטיח יותר לכך, ההצלחה מובטחת. הטיפ השבועי- אל תכנסו לויכוחים על רקע פוליטי – חברתי עם חברים, אתם עלולים לאבדם.   



שבועי מאת אסטרולוגית הבית של מבזקון - מזל אהרוני

ההורוסקופ

ההורוסקופההורוסקופ



להזמנת הרצאות,סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות: התקשרו ל-נייד: 050-5422346.
דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com בקרו באתר הבית של מזל: www.mazalaharoni.com




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ההורוסקופ, אסטרולוגיה >> תחזית אסטרולוגית שבועית 22.02.2015