תחזית אסטרולוגית שבועית 28.12.2014


תחזית אסטרולוגית שבועית 28.12.2014

28 דצמבר 2014 עד 03 ינואר 2015

טלה
לאחר השבועות המתוחים מסתמנת רגיעה ונינוחות. עדיין אתם מחפשים את השקט הנפשי ואת המפלט מהחברים הרבים הצובאים על פתחכם, אין לכם כוח לאירועים חברתיים, אתם מבקשים להסתגר לצורך חשיבה מעמיקה על מצבכם ועל עתידכם. ברור לכם כי מתבקש שינוי משמעותי בחייכם, אך עדיין לא ברורים הכיוון והדרך. אי הוודאות מערערת את ביטחונכם העצמי ומדכדך את נפשכם. הטיפ השבועי- התבוננו פנימה בנפשכם, הפתרונות יבואו מתוככם. 

שור
מסתמנת תקופת רגיעה, נינוחות וקבלת הקיים, למרות שמבחינה כלכלית אתם עדיין מתקשים לתמרן בין ההוצאות הרבות. על רקע המצב הכלכלי הדחוק יתגלעו ויכוחים בין בני הבית. גלו איפוק וסבלנות. עליכם להנמיך טוס, ללמוד לקמץ בהוצאות ולהסתפק במועט בתקופה הבאה עד להתאוששותכם. דווקא הקשיים בתחום הגשמי יעודדו אתכם לעיסוקים רוחניים ולהבנות מעמיקות על חייכם ועל בכלל. הטיפ השבועי- רצוי להימנע מהחלטות פתאומיות, שימרו על זהירות ודאגו לביטחונות עתידיים.

תאומים
השבוע מסתמנת טלטלה רגשית חזקה, מצב הרוח ההפכפך יגרום לתחושות ריגושיות קיצוניות. עצבות, כעס ושמחה יתערבלו זה בזה ויבלבלו את  הסובבים אתכם. סחרור מסוג זה לא ישאיר זמן רב לשיקול דעת. אתם עלולים לשפוט אחרים מתוך סקפטיות וחוסר אימון, היזהרו מעימותים "מדומים" שהם פרי דמיונכם. הטיפ השבועי- נסו לא להיגרר למריבות ולא להגיע להחלטות מכריעות בעקבות התלבטויות מעיקות.

סרטן
השבוע יביא עמו התפכחות ותובנות חדשות הקשורות לסגנון חייכם. יתכן שתחליטו כי עליכם לזנוח דפוסי חיים שמרניים חונקים לטובת חיים משוחררים וספונטניים. שינוי הסגנון ועיגול הקצוות יועיל לשאר בני הבית ולרווחתם. יתכן גם שההתמודדות הזו תניב רגשות מחודשים של אהבה, שלווה והרמוניה. הטיפ השבועי-השתדלו לטפל גם בכל העניינים הבירוקרטים שזנחתם לאחרונה, הדברים לא ייעשו מאליהם, ההתחמקות מהם לא תפתור אותם.

אריה
יתכן, כי השבוע תתקלו במספר תקלות וקלקולים בתחום הבית (סתימות בכיור, פיצוצי צנרת או תריס תקוע). אל בהלה, סתם דברים קטנים ומרגיזים, אך חייבים לטפל בהם. אל תאבדו את העשתונות, זה קורה, אך סמיכות העניינים תטרפד את סדר יומכם, תגזול מזמנכם היקר ותגרום לכם להשקיע בבית יותר ממה שתכננתם. בכל מקרה השבוע יהא עליכם להאט את קצב העבודה, אין טעם להאיץ בפרויקטים הנראים "תקועים" לדברים יש הקצב שלהם.  הטיפ השבועי- שבירת השגרה תשפיע עליכם לטובה, ותוכלו להכיר אנשים משמעותיים לעתידכם. 
   
בתולה
בשבועות הבאים תידרשו למלוא המרץ, האחריות והסבלנות. תוטל על שכמכם משימה הקשורה בטיפול בבן משפחה. בזכות היכולות, התושייה והמרץ תתגברו על המכשול בהצלחה רבה, אולם עליכם לשמור על איפוק ולא להיסחף לפליטות פה ולמריבות, הבעיה המרכזית בתקשורת שלכם עם הסביבה נעוצה בגאווה הרבה שלכם, לפעמים אתם מתפסים על עצים גבוהים ואינכם מוכנים לרדת מהם, קשה לכם להודות בטעויות ולזרום הלאה.  הטיפ השבועי- ברור לכם שאם לא תשנו את הגישה הנוקשה, תסבלו.  

מאזנים
לאחרונה אתם חווים שינויים מהותיים בתפיסת החיים שלכם, שינויים שיביאו למודעות שלכם לסביבה הקרובה ולמשפחה. אם תשכילו ליישם את התובנות החדשות בבית, בזוגיות ובקריירה, עתידכם עשוי להשתנות פלאים, ובעקבותיו גם מצבכם הכלכלי. אולם עליכם להתאזר בסבלנות ולהתקדם צעד צעד, לא תוכלו לקצר תהליכים ולרתום את העגלה לפני הסוסים. הטיפ השבועי-עליכם להתרחק מאנשים קשים שאינם מתאימים לכם ושמפרים את האיזון הנפשי שלכם.

עקרב
הרצון הבלתי נלאה שלכם לשלוט על חייכם ועל חיי הקרובים לכם מביאכם לא פעם לסכסוכים ולעימותים על רקע משחקי כוח. עליכם ללמוד להרפות ולהניח לפעמים לבן/בת הזוג שלכם להוביל אתכם. עליכם ליצור שינוי בדרך החשיבה ובדרך בה אתם מתקשרים עם הסובבים. כמו כן עליכם להשתחרר מהגישה החשדנית והעוינת כלפי הסביבה. שיתוף פעולה עם הסביבה הקרובה לכם (החפצים בטובתכם) עשוי לשפר מהותית את המאזן הכלכלי של חייכם. נראה, כי הנושא הכלכלי מעסיק אתכם מאוד, לצורך כך אתם מרבים בנסיעות ופעילים מאוד ברמה התקשורתית, אך לצערכם, התוצאות אינן מצדיקות את ההשקעה הרבה. הטיפ השבועי-עליכם להתחבר לפנימיות שלכם ולנהל דיאלוג על הצרכים האמיתיים שלכם, כדי לבטא את הרגשות הפנימיים ולהסביר למי שצריך לדעת מה באמת עובר עליכם מבפנים.

קשת
לפניכם תקופה עמוסה ומאתגרת, נסיעות, השתלמויות ומגעים חובקי עולם. אמנם אתם נהנים מעשייה למען הקריירה שלכם, אולם העיפות מתחילה לתת את אותותיה. אל תאמרו נואש, המשיכו הלאה, כי פשוט אינכם יודעים אחרת.  אין זה הזמן לקבל החלטות חדשות לגבי הזוגיות והבית, ראשכם טרוד כעת כל כולו בענייני פרנסה וקריירה. בד בבד הביטחון העצמי שלכם הולך ומתעצם. הטיפ השבועי-למרות  הרצון לקום וללכת, גלו איפוק, הימים הקשים יחלפו כאינם.

גדי
תשישות, דכדוך וחוסר בשמחת חיים- כל אלה- מאפייני השבוע הקרוב. אך המצב זמני בהחלט וההתאוששות תהיה מהירה. אל בהלה, נצלו כל רגע פנאי למנוחה ולהתבודדות, אתם זקוקים לשלוות הנפש ולרגיעה. זו הזדמנות להרהר, לנבור בנפש ולהגיע להחלטות ולתובנות לגבי העבודה והזוגיות, יתכן שתגיעו למסקנה שעליכם לערוך מספר שינויים בחייכם כדי להגיע למנוחה, לנחלה ולאושר הנכסף. הטיפ השבועי- זה זמן להעריך מחדש את הרצון ואת הצורך שלכם בשליטה, תוך הבנה שישנם מצבים שהם מעבר לשליטתכם.

דלי
התהליך שעברתם לאחרונה בהעצמתכם האישית נותן את אותותיו, את מקובלים יותר על חבריכם, זוכים לכבוד ולהערכה רבה. רצוי ללמוד ליישם שינויים נפשיים אלה גם בעבודה לחשוב על היעוד של חייכם.  הטיפ השבועי- השתדלו לעסוק רק בעיקר ולא בטפל.  כדאי להתנדב לעשייה בקהילה, עשייה התנדבותית תתרום מאוד לרוחניות שלכם ולקידומכם ליעדכם. התרחקו מאנשים רכלנים וחורשי רעות. אם תסמכו על תחושת הבטן שלכם (ורק שלכם!) צפויה לכם הצלחה.

דגים
אתם חשים, כי עליכם לערוך מספר שינויים בחייכם כדי לקדם את הקריירה שלכם. חישבו על השלמת לימודים. השתלמויות וקורסים יועילו. אם אתם חשים צורך לעזוב את תפקידכם הנוכחי, התאפקו עד "שתרכשו את ארגז הכלים המתאים". מה שיעסיק אתכם כמעט בכל החודש הקרוב יהיה הקריירה, העבודה והפרויקטים. המעמסה המוטלת על שכמכם אינה קלה, אולם אמונה בעצמכם והומור יכולים לסייע לכם להתמודד עם הכל. הטיפ השבועי- זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות כדי לשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי.



שבועי מאת אסטרולוגית הבית של מבזקון - מזל אהרוני

ההורוסקופ

ההורוסקופההורוסקופ



להזמנת הרצאות,סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות: התקשרו ל-נייד: 050-5422346.
דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com בקרו באתר הבית של מזל: www.mazalaharoni.com




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ההורוסקופ, אסטרולוגיה >> תחזית אסטרולוגית שבועית 28.12.2014