תחזית אסטרולוגית שבועית 13.04.2014


 

תחזית אסטרולוגית שבועית 13.04.2014

13 אפריל 2013 עד 19 אפריל 2014

טלה
השבוע עלולים להתגלע ויכוחים ומריבות עם בן/בת הזוג בנושאים הקשורים לעברכם הרומנטי, הסיבה- התעסקותכם הכמעט אובססיבית בהעלאת זיכרונות וקטעי נוסטלגיה מהעבר, עובדה שתעלה את רמת הקנאה והכעס אצל בני הזוג.  רצוי שתתמקדו בפרגון ובטיפוח בן הזוג הנוכחי לשיפור המערכת הזוגית שלכם. כמו כן הימנעו מפליטות פה בלתי אחראיות ומכעיסות. בעבודה אתם זוכים לאהדה ולהערכה רבה מצד הממונים עליכם. הטיפ השבועי - היו ערניים לגבי מצבכם הבריאותי והקפידו על בדיקות תקופתיות. 

שור
לאחרונה אתם שרויים במערבולת רגשית עצומה, והייאוש מאיים להשתלט עליכם: מצבכם הבריאותי השברירי, התקיעות בעבודה, התקדמותו האיטית של הפרויקט שהחילותם בו- הופכים את חייכם לבלתי נסבלים. התאזרו בסבלנות המצב זמני, קחו נשימה עמוקה ותנו לעניינים להתנהל בקצב שלהם, אל תתרגשו ממצבים מעורפלים, אתם עשויים להיווכח, כי התסבוכת שאתם שרויים בה אט אט תותר ואפילו לשביעות רצונכם.  הטיפ השבועי - בעת קבלת החלטות רצוי לא להרבות בהתייעצויות עם מכרים ועם חברים, הם עלולים לבלבל אתכם, לכו עם האינטואיציות הטובות שלכם.

תאומים
השבוע תגלו דברים מפתיעים על עצמכם, באופן חריג לכם תגלו פתיחות למצבים יוצאי דופן, תחדלו מהשמרנות ומהסקפטיות האופייניות לכם ותיפתחו לרעיונות חדשים, למקוריות חשיבתית וליצירתיות מיוחדת שתמנף את עשייתכם בעבודה. לאחרונה אתם חשים צורך לתרום את חלקכם לקהילה, פעילות ברוכה זו מעצימה אתכם ומחזקת את ביטחונכם העצמי. צפויים לכם ימים רומנטיים מלאי אושר, רוגע, אהבה ושמחה. בהזדמנות זו – בתקופה של זחיחות הדעת - רצוי לשקול  פיוס עם בן משפחה שנותקתם ממנו. הטיפ השבועי – לימדו לסלוח ולמחול, ואל תאגרו טינה וכעס.

סרטן
השבוע יזמן לכם מצבים מביכים שיערערו את שלוותכם ויגרמו לכם לאבד את השליטה על לשונכם. אל תאמרו דבר העלול להוביל את יחסיכם עם בני המשפחה ועם החברים לשוקת שבורה. השתדלו למרות הכל לשמור על איפוק. רצוי שתתרחקו מאנשים שאינם  ראויים לכם ושמכניסים לחייכם מתחים מיותרים.  בעבודה אינכם ממוקדים ויעילותכם פחתה לאחרונה. ברור שהמצב זמני, אך רצוי ש"תיקחו עצמכם בידיים" ומהר. הפנויים עסוקים בהידוק קשר חדש שהתפתח לאחרונה עם עמיתה בעבודה. הטיפ השבועי – לימדו ליצור הפרדה בין הקריירה לבין העולם הרומנטי שלכם.

אריה
השבוע היכולת שלכם להשתלב ולהתחבר לאנשים ולמצבים חדשים תהיה בשיאה, רצוי שתמנפו מצב זה לקידום הקריירה שלכם. הפנויים יוכלו לתור בהצלחה רבה אחר בחיר/ת לבם. השבוע גם יחול שיפור עצום במצב רוחכם, נראה כי אבן כבדה ומעיקה נגולה מעל לבכם מסיבה בלתי ברורה (אולי ברורה לכם) . הנשואים ייהנו במהלך הימים הבאים מזוגיות מלאה ושופעת אהבה, אינטימיות ורוך.  הטיפ השבועי – אל תסתגרו בדלת אמותיכם, צאו לבילוי או הזמינו חברים אליכם.

בתולה
השבוע מזמן לכם ימים נינוחים ונעימים בעיקר בחיק המשפחה. נראה, כי עננת הדאגה הכבדה שהעיקה עליכם ושהכניסה אתכם לחרדות ולעימותים עם היקרים לכם – חלפה הלכה לה. אתם סבלניים ונינוחים ופתוחים לשיחות נפש שיש עימן אפילו קורטוב של ביקורת. בעבודה צפויה תקופה של שגשוג ופריחה, דעותיכם תתקבלנה ותזכו להצלחה רבה בתחום אותו אתם מפתחים. הטיפ השבועי – היזהרו מאנשים המסתייעים בכם כדי לעורר את קינאתם של אחרים. כמו כן שימרו על בריאותכם והקפידו על אכילת אוכל בריא ומזין.

מאזנים
השבוע ענני חייכם יתבהרו, תגיעו לתובנות חדשות בנושאים שערפלו את מחשבתכם והדאיגו אתכם. נראה כי תמצאו סוף סוף פתרונות לשאלות מעיקות בתחום העבודה והזוגיות, כך תוכלו לקבל החלטות חד משמעיות לגבי ההמשך.  זה הזמן לאגור כוחות ולהתקדם הלאה ללא חשש. רצוי שתלמדו להציב את עצמכם בראש סולם העדפותיכם. עמדו על שלכם כשאתם מאמינים בצדקת דרככם, וסלקו כל "מפגע" העומד בדרככם באופן אסרטיבי. הטיפ השבועי – הקדישו מזמנכם לילדיכם שהוזנחו לאחרונה, הם זקוקים נואשות לתשומת לבכם. 

עקרב
השבוע תבינו שעליכם להקדיש זמן יותר איכותי לבני המשפחה ולחברים. לאחרונה רדפתם אחרי הרוח ועסקתם בעצמכם, זנחתם את הבית ואת המשפחה, הבינו! זקוקים לאהבתכם ולתמיכתכם. אומנם גם אתם זקוקים לתמיכה ולאהבה, ונדמה לכם כי האחריות המוטלת על שכמכם כבדה מדי, אם תנסו לתמוך באחר, תגלו שיש בכם כוחות נפשיים בלתי נדלים שאינכם מודעים להם. למרות הרגישות הגבוהה שלכם, אתם נהנים מפרק זמן רגוע ללא בעיות מיוחדות. בעבודה אתם מתנהלים בעצלתיים, נראה כי התפקיד אותו אתם ממלאים אינו ממש לרוחכם, נחת – אין! הטיפ השבועי – רצוי שתתחילו לבנות קריירה חדשה.

קשת
השבוע "הפתיל" שלכם קצר, יתכן כי תגובותיכם תהיינה אגרסיביות מדי ותרתענה מספר אנשים העובדים בכפוף לכם. אתם עלולים להגיב בקיצוניות ובצורה שאינה אופיינית לכם כלל.עליכם להשתדל לשמור על איפוק גם אם הדברים אינם מתבצעים בהתאם לציפיותיכם. אתם עוברים תקופה די קשה עם עצמכם, אתם שרויים בתהליך של הצפת כעסים הקשורים באחד מהוריכם. הפרדה ממנו/ה קשה עליכם, אולם לכם קשה "לרדת מהעץ הגבוה" עליו טיפסתם.  הטיפ השבועי –שיחה מלב אל לב תועיל קודם כל לכם ולהשקטת מצפונכם. עליכם לחשוב ולהתנהג בצורה בוגרת יותר בכל הקשור למערכות יחסים אישיות. 

גדי
השבוע אתם צפויים לפגישה מקרית עם מישהו/מישהי מעברכם הרחוק, עם דמות שהשפיעה רבות על חייכם באותה תקופה. הפגישה תבלבל אתכם מבחינה רגשית, רצוי לא להתפתות לערוך שום שינוי בחייכם לטובת אותה פרסונה. טפחו את הזוגיות הנוכחית שלכם ולימדו לאהוב ולהוקיר את הקיים.  אתם עסוקים מעל הראש בעבודה ומתקשים לעמוד בקצב שבו הדברים מתגלגלים. אל תתייחסו למקום העבודה כאל מפלט מצרותיכם.  הטיפ השבועי –עליכם ללמוד לחשוב באופן חיובי, להאמין בטוב כדי לזמנו ולקרבו אליכם.

דלי
אתם נכנסים לתקופה נפלאה. בעבודה, בבית ובחברה יעריכו ויוקירו אתכם ואת יכולותיכם. כל פרויקט שתזמו עשוי להצליח, רצוי שתתחילו לחשוב על קידום ועל מיזמים חדשים למען עתיד כלכלי טוב יותר. נסיעות בארץ או לחו"ל יפתחו בפניכם שפע של אפשרויות בכיוון זה. רצוי שתקדישו זמן גם למשפחה ולזוגיות, אל תקבלו את בני משפחתכם כמובנים מאליהם. הטיפ השבועי –רצוי לעסוק בספורט ולצרוך אוכל בריא ולא "ג'אנק פוד".

דגים
השבוע רצוי להיפתח ולזרום.  השתחררו ממחסומים רגשיים כדי לאפשר לאנשים חדשים לחדור לחייכם.  אנשים שאוהבים אתכם מנסים להתקרב אליכם, אך חוששים מתגובותיכם הציניות. עליכם להפנים כי ציניות וביקורתיות יתר הן כלי משחית העלולים להרוס כל קשר רגשי אפשרי, אם בן הזוג רגיש ופגיע. צפויה תקופה טובה בעבודה, ואפילו קידום. הטיפ השבועי –המשיכו לפעול בגישה של "ראש גדול" כדי להצדיק את ההערכה הגדולה כלפיכם.

 


שבועי מאת אסטרולוגית הבית של מבזקון - מזל אהרוני

ההורוסקופ

ההורוסקופההורוסקופ



להזמנת הרצאות,סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות: התקשרו ל-נייד: 050-5422346.
דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com בקרו באתר הבית של מזל: www.mazalaharoni.com




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ההורוסקופ, אסטרולוגיה >> תחזית אסטרולוגית שבועית 13.04.2014