תחזית אסטרולוגית שבועית 01.09.2013


 

תחזית אסטרולוגית שבועית 01.09.2013

01 ספטמבר עד 07 ספטמבר 2013

טלה
בערב חג אתם עלולים לחוש מותשים ולכן הקדישו את ימי החג למנוחה מוחלטת, לאחר שבוע עמוס ריצות והכנות עליכם להתרווח ולהירגע. מומלץ להתארח  אצל בני משפחה וקרובים, אירוח בביתכם יכניס אתכם למתחים ולהוצאות מרובות. רצוי למרות החג לקמץ בהוצאות ראוותניות, מצבכם הפיננסי אינו מאפשר זאת. נצלו את ימי החג לחשבון נפש לגבי הזוגיות שלכם, נהלו שיחות נפש לקירוב לבבות ולפיוס.

שור
למרות  שאתם ביתיים ומשפחתיים בשבוע החג תחושו צורך עז להרחיק נדוד עם בני המשפחה אל מעבר לים, עייפתם ממתכונת החגים המלחיצה, המחייבת אירוח והכנות. הפעם לשם שינוי אתם זקוקים לגיוון ולהתרעננות בשלווה ובנחת. תקופת החגים יכולה להיות נעימה ומשפחתית אך גם סיר לחץ וכר לחיכוכים ולמריבות, החליטו מראש לזרום עם רצונותיהם ועם העדפותיהם של בני המשפחה הצעירים, כדי להימנע ממריבות ומכעסים. אדרבא נצלו את הטיול המשותף להעמקת הקשרים.

תאומים
חודשים רבים הייתם שקועים בקידום הקריירה ובריצות מתישות, נראה, כי המשפחה נשכחה ונדחקה לקרן זווית. בשבוע החג אתם כמהים למפגש משפחתי גדול, לכן הזמינו אליכם לערב החג, מפגש משפחתי יקרב לבבות, ישמח ויחמם את הלב. אתם בתקופה רגשנית המתאימה לכך. ניתן גם לארגן פיקניק המוני בחול המועד למשפחה המורחבת, לחידוש הקשרים ולמנוחה מרעננת. אל תעסיקו את מחשבתכם בימי החג בדברי חולין כמו מטלות וחובות כספיים, התמסרו למנוחה פיסית ומחשבתית. 

סרטן
בשבוע החג תתעוררו לחיים, מלאי מרץ וחיוניות תקיפו עצמיכם בחברים, בקרובים ובבני משפחה, אירוח ראוותני רב מוזמנים יחזק את הביטחון העצמי שלכם ויחזירכם למרכז העניינים לאחר חודשי התבודדות והתכנסות עצמית. מצבכם הכלכלי השתפר ואתם מעוניינים להפגין זאת. ייתכנו שיפוצים בבית טרם החג והשקעה בבית. ימי החג מתאימים גם לפנויים לצורך הכרויות חדשות או אפילו לגיחה קצרה לחו"ל.

אריה
רצוי לחגוג את ערב החג רק עם המשפחה  הקרובה ועם חברי נפש, אתם רגועים ונעימי סבר, כאילו השלתם מעצמיכם את כל המתח והדאגה של השבועות האחרונים. היכולת התקשורתית שלכם טובה מתמיד ותגלו סובלנות וסבלנות עילאית לגחמות בני המשפחה הצעירים. ברוח החג נסו לשכוח מתוכניות העבודה ומהיזמות העסקית שלכם, הקדישו את כל כולכם לריצוי בני המשפחה ובנות הזוג.  לא לשכוח זר פרחים לאישה!

בתולה
דווקא בשבוע החג תהיו מתוחים, תזזיתיים וחסרי סבלנות. היזהרו פן תהרסו את מצב הרוח לכם ולכל באי ביתכם. גלו איפוק, נסו לראות את הצד המשמח של המטבע. אל תכנסו לעימותים ולויכוחים מיותרים, אתם לא חייבים להיות צודקים בכל מחיר. אומנם אתם נאלצים להתחכך בבני המשפחה הרחוקים, השתדלו להפיק תועלת מכך להיכרויות מעמיקות ולשיחות נפש שמזמן לא ערכתם, אתם עשויים לגלות ששיחות אלה די מרגיעות ומחזקות.

מאזניים
למרות שתהיו מוקפים בבני משפחה ובחברים בערב החג תאפוף אתכם תחושת מלנכוליה נוסטלגית, רצוי להסיח את הדעת ולא לשקוע במחשבות של חשבון נפש והלקאה עצמית. השתדלו ליהנות מהרגע וממעמד המשמח של המארח בחג. החיים יפים ככלות הכל, יש להתבונן בחצי הכוס המלאה ולדהור הלאה.  מבחינה כלכלית מצבכם סביר בהחלט, שמרו על הקיים ואל תתפתו לבזבוז יתר ערב החג.

עקרב
בשבוע החג הנפש מתרוממת והלב יוצא במחול, אתם רומנטיים במיוחד. רבים ימהרו למסד קשרים, אחרים יחזקו את הקשרים הזוגיים ויתאהבו מחדש בבת זוגן. פרחים, בושם חדש או מתנה נאה יקלו על המלאכה. הפנויים עשויים למצוא קשרים מבטיחים חדשים. ובכלל זהו שבוע של זחיחות הדעת ושל קירוב לבבות לבני מזל עקרב.  אך היזהרו לא לנהוג בפזיזות יתר בכבישים.

קשת
רצוי להקדיש את ימי החג לשיחות פיוס עם בת משפחה קרובה שהקשר עימה נותק. הגיע הזמן לשיחה גלויה ונוקבת מהתחפרות והדחקה. באווירת החג מומלץ להשיל את כל הזיכרונות המרים ואת כל הכעסים שהם מורסה לנפש. בשורות טובות תגענה ממש ערב החג. הקדישו את ימי חול המועד למנוחה ולמפגשים עם חברים. היזהרו מאכילת יתר, לאחרונה אתם סובלים מנטייה להשמנה. רצוי גם לעסוק בפעילות ספורטיבית. 

גדי
בערב החג תאלצו לגלות איפוק ושליטה מרבית כדי להימנע מהתפרצויות רגשיות ומריבים על דברים קטנים שירגיזו אתכם, "סיר הלחץ" המשפחתי עלול  להוציאכם מגדרכם. אל תיכנסו לויכוחים על זוטות והתעלמו ממעשי קונדס של ילדיכם הצמאים לתשומת לבכם. רצוי לבלות שעות רבות ככל האפשר מחוץ לבית. טיול בחיק הטבע או יום פיקניק יועילו, ללא ספק, לכל בני המשפחה, הובילו את זירת הפעילות מחוץ לבית והשתדלו ליהנות מה"ביחד". 

דלי
ימי החג ימים נפלאים לקירוב לבבות ולשיחות נפש משפחתיות. נצלו את החג לאירוח כמה שיותר בני משפחה וחברים, אתם זקוקים לעידוד ולאהבה שיוענקו לכם. החודשים האחרונים התישו אתכם פיסית ונפשית, אין כמו ימי חול המועד להינפשות ולהתרעננות. הימנעו משיחות חולין על העבודה ועל העסקים, הקדישו זמן איכות לילדיכם, רצוי ליזום משחקים ספורטיביים או אפילו יציאה משותפת לדיג.

דגים
ימי החג , ימי חשבון נפש והכאה על חטא, רצוי לפייס ולהתפייס עם כל החברים ובני המשפחה שהכעיסו אתכם לאחרונה ושאתם בתוך תוככם עדין שומרים להם טינה. שיחות פיוס ופתיחות הלב יסירו עול כבד מעל שכמיכם. בשבוע החג תחושו רומנטיים מתמיד, לבכם יתרחב מאהבה. זה הזמן לחיזור עדין לבעלי הלב הפנוי, ולחיזוק והידוק הקשרים עם בנות זוג הקיימות. צפוי טיול רומנטי לחו"ל.

 

שבועי מאת אסטרולוגית הבית של מבזקון - מזל אהרוני

ההורוסקופ

ההורוסקופההורוסקופ



להזמנת הרצאות,סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות: התקשרו ל-נייד: 050-5422346.
דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com בקרו באתר הבית של מזל: www.mazalaharoni.com




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ההורוסקופ, אסטרולוגיה >> תחזית אסטרולוגית שבועית 01.09.2013