חיות מחמד אקזוטיות



 

 

 

חיות מחמד אקזוטיות


חיות מחמד אקזוטיות בבית - זה אחריות עצומה, ואם כבר החלטתם להכניס אחת הביתה, כנראה כבר עשיתם סקר במיליון אתרים, כדי לגלות את כל הפרטים. כאן אנחנו נספר לכם על 7 בעלי חיים אקזוטיים, שיותר שכיחים בבתים של אנשים.

 

1. הסנאי המעופף.

היצורים החמודים והזעירים האלה יביאו שמחה אל תוך החיים שלכם לשנים ארוכות. הסנאי המעופף הוא חיה נאמנה מאוד, שובבה ויכולה ללמוד תרגילים - וזה הופך אותם לאחד מחיות מחמד האקזוטיות הטובות ביותר עבור אנשים בודדים ומשפחות עם ילדים בוגרים. ומהם החדשות הרעות? אי אפשר לסגור אותם בכלוב, לכן תתכוננו לאיסוף של "מתנות קטנות" ברחבי הבית.


2. חמוסים

אם לא אכפת לכם מהריח הלא כל כך נעים, ומהעובדה שחיית המחמד שלכם תחיה עד שמונה שנים – תקחו הביתה את החמוס. בעל החיים המעניין הזה יבדר אתכם. הוא אוהב לשחק, אבל גם כן אוהב ללעוס ולכרסם דברים, ואפילו לגנוב! ובנוסף, קל מאוד להרגיל אותו לשירותים.


3. חרדון מזוקן

הזוחלים המוזרים האלו מאוד פופולריים עכשיו, אז אם אתם אוהבים זוחלים – תשקלו את האפשרות הזו. חרדון מזוקן ידוע לא רק בצבעים החזקים שלו וב-"זקן" מדובלל, אבל גם בידידותיות שלו ובאהבה לשחק. כן, הזוחל הזה הוא פעיל מאוד, ותצטרכו להתאים את עצמכם אליו.


4. אוגר מריון

אלה יונקים פרוותיים חמודים ומאוד פופולריים. הם אפילו כבר לא נחשבים ל- "אקזוטיים"! אם אתם חושבים לקחת אחד הביתה – עדיף שתיקחו זוג, כי הם לא סובלים בדידות! אל תדאגו, הם לא דורשים טיפול מיוחד. הם אוכלים אגוזים ותערובת דגנים, אשר ניתן לרכוש בכל חנות חיות המחמד.


5. צ'ינצ'ילה

רכות כמו צעצועים, צ'ינצ'ילות ללא ספק אחד מהסוגים הטובים ביותר של חיות מחמד אקזוטיות! מכרסמים אלו אוהבים להיות באור הזרקורים ונעשים עצובים, אם אתם לא נותנים להם את האהבה ותשומת הלב לה הם ראויים. אז אם יש לכם אורח חיים עמוס - עדיף לקחת שתי צ'ינצ'ילות בבת אחת, כדי שהן לא ישתעממו. הן אוהבות לשחק ומתרגלים לבעליהן במהירות. אם תטפלו כמו שצריך בחבר הפרוותי שלכם - הוא יחיה עד גיל 20!


6. סרטן הנזיר

סרטנים אלה מעניינים מאוד ולא דורשים טיפול רב, אך דורשים פיקוח - כי הם אוהבים לטייל ולחקור את כל מה שהם פוגשים. סרטני נזיר הם טיפוסים ליליים, כלומר חיית המחמד שלכם תנוח במהלך היום. עובדה מעניינת: זה לא סרטנים רגילים – תזכרו את זה. הם אוהבים להתיישב בקונכיות ריקות, ולמשוך אותן מאחוריהם כמו חילזון.


7. השועל פנק.

אם אתם לא חושבים ששועל בבית - זה יותר מדי, אז תשמעו על הפנק. הדבר הראשון שבולט כאשר אתם מסתכלים על החיה החמודה הזו – זה אוזניה הגדולות בצורה יוצאת דופן. בנוסף, השועלים האלו מאומנים ומאולפים בקלות.


ובכן, את מי בדיוק הייתם בוחרים?



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> עולם החי והצומח >> חיות מחמד אקזוטיות