החתולים המקושטים


 

החתולים המקושטים


זוכרים, איך בילדות לימדו אותנו שכל חיות המחמד – הם חברי האדם? וההורים הביאו הביתה אוגר, גור כלבים, חתלתול, או תוכי בתקווה לטפח אצל הילד תחושת חסד, איכפתיות ורצון לטפל במישהו.

למרבה הצער, הזמנים משתנים, ולאחרונה אירופה מראה לנו גישה שונה לגמרי כלפי בעלי חיים - במיוחד לחתולים.
תסתכלו על התמונה הזאת (במקור - חתול סיאמי רגיל):

 

ומה תגידו על זאת?

 

כן, זה יפה, יוצא דופן ומרגש. אבל בואו נכיר בעובדה, שחיות המחמד שלנו הפכו מחברים – לקישוטים ואביזרים שמשלימים את המראה של הבעלים. לדוגמה בתמונה הזו, למשל, פרוות החתול בצבע תואם לגמרי לצבע של חולצת הבעלים.

 

מעניין, הבחורה והחתול עשו תספורות במספרה אחת?

 

כמובן, חשוב מאוד לדאוג לחיות המחמד ולשמור על הבריאות שלהם, אבל לפעמים אהבה לבעלי חיים הופכת להיות אבסורדית. לא רק שברשימה של אביזרים לטיפול בחיות כבר זמן רב מופיע רק שמפו, אלא גם משחת שיניים, בשמים, לק לציפורניים, קשתות וסיכות. אז עכשיו הופיע הטרנד החדש - רסטיילינג. מונח זה מתייחס לשינוי קל בעיצוב החיצוני של הנושא. אבל האם זה באמת לא מזיק, להפוך את פני החתול במסכה אינדיאנית?

 

חבל שהחיות לא יכולים לדבר. היינו רוצים לדעת איך הם היו מגיבים למעשים של הבעלים שלהם  - האם היו מאושרים או שמאמינים שמתעללים בהם?


נחמד לראות עבודה איכותית - כמו, למשל, בתמונה הזו:

החתול נראה כאילו הוא מכוסה בשמיכה משובצת. צביעה כזו בסטודיו תעלה הרבה כסף - עד 15 אלף דולר, ואחרי שלושה או ארבעה חודשים הציור ידרוש תיקון.

אם אין לכם כזה כסף, אפשר לבחור מוטיב פשוט יותר אך גם נחמד:

 

את הזוג הפרצופים החמודים האלה, אם להחביא בתוך דשא ירוק, אפשר לבלבל עם פרפרים טרופיים:

 

יש כאלה שיאהבו את הדברים האלה, ויש כאלה שמעדיפים את המראה הטבעי של בעלי החיים. כל אחד מוצא דרך משלו "לייפות" את החיות שלהם. בואו רק לא נפגע בהם בדרך.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> עולם החי והצומח >> החתולים המקושטים