האם מחר סוף העולם?


בכל כמה שנים מכריזה קבוצה כזו או אחרת של מאמינים שסוף העולם מתקרב. הפעם, התפשטה ברחבי העולם תיאוריה של קבוצה נוצרית, לפיה העולם ייחרב ב-21 במאי, 2011, כלומר, בשבת הקרובה. אבל איך בדיוק זה יקרה? אחד המאמינים מסביר את התהליך

האמונה לפיה העולם עומד להסתיים ב-21 במאי, 2011, אינה חדשה. ככל שמתקרב התאריך, וכמות השמועות, הוויכוחים ואצל חלק קטן מהאנשים – ההיסטריה, גדלים, עולה השאלה: מה בדיוק יתרחש בסוף העולם?

האם מחר סוף העולם?

המגזין “ניו יורקר” ראיין את אחד הנוצרים המאמינים האדוקים בתיאוריה, קלאפס כלכלי שנשאר בעילום שם, והסביר בפרטי פרטים כיצד בדיוק יגיע סוף העולם. לטענתו, סוף העולם יתרחש בכל מקום בכדור הארץ, כשהשעון המקומי יראה את השעה 18:00 בערב, בתאריך 21.5.2011.

כשתגיע השעה, תחל רעידת אדמה “שתגמד את הרעידה האחרונה שהתרחשה ביפן”, לדבריו, “וכולנו נדע שהגיע יום הדין”. רעידות האדמה יקיפו את הגלובוס עד המקום האחרון שיראה את השעה (האיים אנופי, פאגו פאגו ומידוויי שבאוקיינוס השקט). ובכך תיחרב כל אוכלוסיית העולם ברעידות האדמה האדירות.

- פרסומת -בעוד חלק מהמתדיינים בנושא מנסים להתחכם בשאלות הנוגעות לשעון קיץ והפרשי זמנים, אחרים טוענים שלא סוף העולם יתרחש ב-21 במאי, אלא “העלייה השמיימה”, שמתוארת בספרות הנוצרית. לפיהם, בתאריך זה, כל הצדיקים על כדור הארץ ייעלמו מעל פני האדמה ויגיעו לגן העדן ואילו אלו שיישארו, ייחרבו כולם בסוף העולם “האמיתי” שיתרחש מתישהו באוקטובר.

זה מה שאמר ביאליק עוד לפני:

וְאִם יֶשׁ-צֶדֶק – יוֹפַע מִיָּד!
אַךְ אִם-אַחֲרֵי הִשָּׁמְדִי מִתַּחַת רָקִיעַ
הַצֶּדֶק יוֹפִיעַ –
יְמֻגַּר-נָא כִסְאוֹ לָעַד!

 



מקור הכתבה: http://www.kal-kalan.net


דף הבית >> מבזקי דף >> חדשות >> האם מחר סוף העולם?