אתרים לקטיף עצמי


 

אתרים לקטיף עצמי

לקראת חג השבועות הקרב ובא אספנו בשבילכם כמה אתרים בארץ לקטיף עצמי. אם ילדיכם חושבים שהפירות נוצרו על מדפים בסופר או בדוכנים בשוק אז חג השבועות הוא בדיוק הזמן להראות להם כמה הצעות טובות איפה הפירות באמת גדלים.



רמת הגולן

 מטעי שעל זה המקום לקטיף של אוכמניות כחולות, דובדבנים ופטל, זה הזמן שהפירות האלו עסיסיים ומתוקים. המקום פתוח לקטיף עצמי מהשבוע הזה של החודש. יש אפשרות לקמפינג אוהלים, אפשר לעשות על האש,  לערוך ארוחות בוקר וערב. המקום הוא בתשלום של 23 שקלים.



שדה יעקב

 הגן הלאומי בית שערים. קטיף עצמי של פטל שחור ותותי עץ. במקום עצמו אפשר ליהנות מאכילת הפירות, לגבי הפירות שתרצו לקחת הביתה יש תשלום שנקבע לפי גודל קופסא. עוד דבר נוסף יש אפשרות לקטוף פרחים וצמחי תבלין ללא הגבלה. ניתן לקנות במקום עצמו מוצרים מקומיים אותנטיים כמו שמן זית, אגוזי פקאן וליקרים שונים. מחיר למבוגר 20 ₪ ולילד 15 ₪.



גדרה

  אתר פטל. מקום נפלא לקטיף של פטל שחור, תותי עץ ופיטנגו, ישנם עוד כמה סוגי פירות טרופיים שלא אוכלים כול יום. במקום ניתן לקבל קופסאות פלסטיק לאסיפת הפירות שקטפתם. בשטח עצמו ישנו הרבה מקום מוצל לישיבה נוחה ופינה ליצירה בשביל ילדים. כניסה בעלות של 20 ₪ ולכול ק"ג פרי שלקחתם הביתה העלות היא 35 ₪.



עין זיון

 בוסתן הגולן. פירות יער, דובדבנים ועוד שפע גדול של פירות ארץ ישראל ואירופה. האתר ייפתח רק אחרי שבועות מסוף יוני, כדי שהפירות יבשילו, בחודש אוגוסט למשל יהיה שפע של שזיפים, תופחים, אגס אסייני וענבים. ישנם עוד אטרקציות נחמדות באתר כמו טיול טרקטורונים, פינת פיקניק נעימות, רכיבה על סוסי פוני ועוד. עלות 25 ₪ לילד ולמבוגר 30 ₪.



ליד נהריה מושב בן עמי

 הבוסתן של שמואל ויעל. שטח גדול של פירות טרופיים כ 40 מינים טעימים, הקטיף במקום הוא עצמי, במקום אפשר לקטוף תותים גדולים עם טעם של פעם. גם ניתן לרכוש מוצרים שונים כמו שתילים אורגניים. הפירות טריים ועסיסיים מאוד. המחיר למבוגר הוא 20 ₪, ילדים חינם עד גיל 3. פירות שאתם לוקחים הביתה המחיר לק"ג הוא 30 ₪.


 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> ארץ ישראל >> אתרים לקטיף עצמי