10 דברים שאולי לא ידעתם על אורגזמות


 

10 דברים שאולי לא ידעתם על אורגזמות

1. עד עכשיו חוקרים לא יודעים מדוע קיימת אורגזמה נשית- יש הטוענים כי אורגזמה נשית היא תוצר לוואי של אורגזמה גברית.

2. נשים גונחות יותר בזמן האורגזמה הגברית-  71 נשים בנות 22 שהשתתפו במחקר הובילו למסקנה אחת קולות ההזדווגות כלומר הן מגיעות לאורגזמה דווקא כאשר בן זוגם מגיע להנאה מקסימלית.

3. צורת השפתיים של בחורה מעידה על יכולת להגיע לאורגזמה דווקא מחדירה-  במחקר שנערך מצאו כי בקרב 258 נשים בנות 27 בממוצע, שלנשים שיש גבשושית בולטת במרכז השפה העליונה באיבר מינה יש יכולת פוטנציאלית פי 12 לחוות אורגזמה נרתיקית.

4. 47% מהצעירות גומרות במהלך קיום יחסי מין- במחקר מקיף בארה"ב השתתפו 3237 צעירים בגילאי 18-26 התברר שרק 47 אחוז מהצעירות חוו אורגזמה.

5. נשים יכולות לגמור גם באמצעות המחשבה.

6. במהלך אורגזמה נשית יותר מ 30 חלקים במוח פועלים- האורגזמה הנשית הממוצעת נמשכת בין 10 ל-15 שניות, אצל הגברים היא נמשכת רק 6 שניות.

7. יש הבדל בין אורגזמה עצמית לאורגזמה שמתרחשת דרך קיום יחסי מין- במחקר גילו כי למוח הנשי שני מסלולים שונים לחוות הנאה מינית.

8. נשים יכולות להגיע לאורגזמה דרך מגוון צורות גירוי ולא רק מחדירה, במחקר נסרקו מוחותיהן של 11 נשים בגילאי 23 ועד 56 בזמן שגירו את עצמן במקומות שונים בגוף - דגדגן, נרתיק, צוואר הרחם, הפטמות ולשם השוואה- גם בבוהן. המסקנה הייתה כי פועלים תאים שונים במוח בכול גירוי שונה בגוף.

9. כשמדובר בבן זוג מושך וחתיך הסיכוי לאורגזמה גבוהה יותר, הנשים נמשכות ונדלקות יורת כשהגבר הוא יותר לוהט מבחינה חיצונית.

10. נשים מזייפות אורגזמה לפעמים מהפחד שתהיה אינטימיות- 366 נבדקים בגילאי 18-32, 60% מהנשים הודו כי זייפו אורגזמה במהלך יחסי מין או מין אוראלי.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> 10 דברים שאולי לא ידעתם על אורגזמות