לכלא בגלל קעקוע מגונה


לכלא בגלל קעקוע מגונה

לבדיחה אכזרית של שני גברים אוסטרליים - מתיו פרנסיס בריידי וכריסטופר וויליאם לורדל על חשבון חבריהם הנכה – היו השלכות לא נעימות עבורם. בגלל העובדה שבמקום הדקרון עם סמל היין-יאנג המובטחים, הם קעקעו על גבו של הבחור המסכן פין בגודל 40 סנטימטרים, ולצידו מילים מגונות.


הסיפור הזה התחיל באוקטובר שנת 2010. השלישייה נאספה בביתו של בריידי כדי להשתכר. הרום חימם אותם, וקריסטופר ובריידי החליטו לעבוד באכזריות על החבר השלישי שלהם.

בגלל העובדה שהבחור בשל נכותו ואופיו הביישן לא היה פופולרי אצל הבנות, הם החליטו לצחוק על רצונו לרצות את המין היפה .

הם סיפרו לו עד כמה מגניב הוא ייראה עם קעקוע של דרקון וסמל של יין יאנג על גבו, ושכל הבחורות פשוט יקפצו למיטה שלו כאשר יראו את גבו. כך הם השיגו את הסכמתו לקעקע אותו. לאחר מכן הם ביצעו את התכנית האכזרית שלהם.

בשלב הבא, הכינור הראשי כבר היה מתיו, כי הוא היה אמן קעקועים מקצועי. הוא לקח את הבחור המלא בהשראה לחדר השינה והחל לעשות קעקוע על הגב שלו. אלא שבמקום הדרקון שהבטיח – הוא עשה קעקוע של פין עם אשכים בגודל 40 ס"מ, ובמקום סמן היין ויאנג – עשה כתובת המציינת שהאיש הצעיר שייך לכהילה ההומוסקסואלית. למרות שלמעשה הקורבן לא היה הומוסקסואל.

כאשר הם סיימו, מתיו אמר לבחור: במשך שבועיים אסור לחשוף את הקעקוע לשמש וגם אסור להראות אותו לאף אחד.

ואז בריידי ולורד ליוו מייד את הקרבן שלהם לביתו. כאשר הבחור חזר הביתה, הוא למרות בקשת מתיו החליט לחשוף את הקעקוע ולהראות אותו לשותפו לדירה, כדי שהוא יוכל להעריך יצירת המופת.

והוא העריך ותיאר את הפין שמקועקע לו על הגב.

הבחור המרומה החליט שהוא לא יעזוב את זה כך והלך להתלונן במשטרה.

שני "הליצנים" הועמדו לדין. אבל הסחבת עם כריסטופר נמשכה עד לאחרונה. רק בינואר השנה, פסק בית המשפט על הנאשמים עונש של 12 חודשי מאסר.

ובאשר לקרבן, אמן קעקועים טוב לב עזר לו להפוך את הפין שעל גבו לציור אחר לחלוטין.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לכלא בגלל קעקוע מגונה