אוכלים ומשפרים את הזיכרון



 אוכלים ומשפרים את הזיכרון


היכולת לאחסן, לשמור ולשחזר המידע - זה אולי אחד המרכיבים החשובים ביותר של הצלחה. אם אתם לא יכולים לזכור את זמני הפגישות והישיבות, את שמות האנשים, או כל מידע אחר - החיים שלכם יהפכו למאבק אינסופי.

כאשר אוכלים "זבל" במלוא המילה - קשה לקבל את הוויטמינים והחומרים המזינים שיכולים לשפר את הזיכרון שלנו. אבל למרבה המזל, לשפר זיכרון יכול להיות פשוט כמו לעשות שינוי קטן בתזונה.

אז איך להתגבר על אובדן הזיכרון? לשפר את הזיכרון על ידי שינוי קטן בתזונה.

אם אתם אוכלים מזון מהיר או מזון מעובד מאוד - יש סבירות גבוהה שזיכרונכם אינו חזק כפי שהוא יכול להיות.

למרות שאובדן הזיכרון מופיעה בדרך כלל בגיל מבוגר, אנשים רבים סובלים ממנו בנעורים או בצעירותם. והמסע אל שיפור הזיכרון - לא צריך להיות כל כך קשה.

כמו במקרה עם בעיות בריאות אחרות, הפתרון לבעיה טמון בבחירת המזונות הנכונים.


דגים

המוח האנושי מורכב ב- 60 אחוז משומן. דגים מכילים את חומצות השומן אומגה 3 יקרות הערך, אשר לא רק מסייעות לשיפור הזיכרון ויעילות כוללת של המוח, אלא גם עוזרות לרפא דיכאון והפרעות של פעילות המוח. דגים מכילים גם חומצה ספציפית (DHA), אשר הכרחיות לתפקוד תקין של תאי עצב. אכילת דגים, עם זאת, לעתים קרובות יכולה להיות נקודה שנויה במחלוקת, בשל רעילותם הגבוהה. כדי להימנע מבעיה זו, אתם יכולים לנסות לשלב את הדג עם תוספות מסוימות, שתפחתנה את הרעילות, אבל עדיין יאפשרו לכם לקבל את היתרונות של המוצר הזה.


תפוחים ואוכמניות

שני מוצרים מצוינים לשיפור הזיכרון והבריאות הכללית. התפוחים ואוכמניות מכילים חומר מיוחד, המכונה קוורצטין, אשר מגן מפני מחלת אלצהיימר ומאט את תהליך ההזדקנות, מה שמוביל לירידה בשיעור אובדן הזיכרון בשל ההזדקנות. במקרה של תפוחים, חשוב לזכור שמרבית החומרים המזינים שלהם מצויים בקליפה, וקוורצטין במקרה זה אינו יוצא דופן.


שעועית ירוקה ותרד

לחומצה פולית יש קשר ישיר לזיכרון ולבריאותו הכללית של המוח. היא מגנה על הזיכרון שלנו ומסייעת למוח לעבד ולשחזר מידע מהר יותר. אחת הסיבות ליעילותה של חומצה פולית היא יכולתה להפחית את הרמות של הומוציסטאין בדם - חומצת אמינו, אשר בריכוזים גבוהים יכולה לגרום לבעיות בריאות.


שינויי אורח-חיים

אם ברצונכם לשפר את הזיכרון שלכם, אל תתעלמו ממוצרים אלה. ולמרות שזה באמת חשוב - לדעת איך לשפר את הזיכרון שלכם בעזרת שימוש במזונות מסוימים, המטרה הסופית צריכה להיות אורח חיים בריא, בו הבעיה של אבדן הזיכרון לא תתעורר כלל. תעשו התעמלות על בסיס קבוע, תאכלו הרבה פירות וירקות טריים ותימנעו מג'אנק פוד.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אוכל >> אוכלים ומשפרים את הזיכרון