סוף העולם 2012 – הבהלה גוברת


 

סוף העולם 2012 – הבהלה גוברת

הציפיות שהתחזית של בני המאיה נכונה, ושנת 2012 תהיה השנה האחרונה של קיום המין האנושי – גורמות לבהלה ברחבי העולם. אפילו ישנם אנשים, שחושבים על התאבדות, בעוד שאחרים, רוצים להציל את חייהם בכל דרך אפשרית, וקונים "מקומות" בבונקרים.

אפוקליפסה, על פי לוח השנה של בני המאיה, אמורה להתרחש ב -21 בדצמבר. ביום הזה, כפי שמראה הטבלית מהכנסייה ב- Tortuguero, יירד אל המלחמה מן השמים, וישלים מחזור נוסף של החיים.

הטבלית מטורטוגרו:

ב NASA בימים הללו, מקבלים עשרות מכתבים ופניות בכל יום, מאנשים הפוחדים מסוף העולם. רבים מהם מדברים ברצינות על התאבדות.
-  "אתמול חשבתי על איך להרוג את עצמי, את העובר שבבטני ואת בתי האהובה בת השנתיים – עד כדי כך אני פוחדת מסוף העולם" – כותבת צעירה דנית.
במכתב נוסף, אמריקאית בת 13 מודה:
-  "אני שוקלת להתאבד. אני מפחדת עד דמעות ... אני לא רוצה לחיות יותר.".

אנשים מודאגים קונים כל מיני אמצעי הישרדות – החל ממדריכי הישרדות ועד למקומות בבונקר, ששווים 50000 דולר למקום. אנשי העסקים היוזמתיים בונים מקלטי יוקרה, תחת אמרה: "מה אם הנבואות נכונות? באיזה צד של הדלת הייתם רוצים להיות?"

באתר של אחת החברות שמוכרות מקומות בבונקרים, נאמר שאת הכרטיסים כבר רכשו 5,000 אמריקאים, וכעת החברה בונה מקלט באירופה.
-  "אנחנו לא מטורפים.. זו פשוט תקופה כזו... המשפחה שלי רוצה להינצל, ואנחנו חייבים להיות מוכנים" - מסביר את עצמו אחד מלקוחות החברה. לקוח אחר מוסיף:
-  "זוהי השקעה בחיים".

בעוד חלק מהאנשים מחפשים מקלט במקלטים מלאכותיים, עשרות אלפי אחרים שמאמינים שהאפוקליפסה תתרחש – ממהרים להגיע ולהתבסס בעיירה צרפתית קטנה בשם Byugarash, הממוקמת למרגלות הרי הפירנאים. הם מאמינים שההר שלידו נמצאת העיר – הוא בעל כוחות מיסטיים, והוא יגן על מי שיהיה שם בזמן האפוקליפסה.

עם זאת, עדיין לא ברור איך סוף העולם יתרחש, כי בני המאיה לא השאירו על כך שום הסברים. אך ישנן גרסאות רבות.
יש הטוענים שכדור הארץ ייהרס על ידי אסטרואיד או חור שחור.
בעיה נוספת, אשר צפויה בחודש דצמבר 2012 – זה אפקט גרוויטציוני שיתרחש בגלל כוכבי לכת מסיביים, אשר יסתדרו בשורה ואיכשהו ישפיעו על האנושות ועל כדור הארץ.
התיאוריה הפופולרית ביותר היא התנגשות של כדור הארץ עם הכוכב Nibiru המסתורי, אשר מתחבא מאחורי השמש.

מדענים טוענים, שהפחדים מפני סוף העולם נטולי כל בסיס.
ארכיאולוגים אומרים, שלוח השנה של המאיה מסתיים בתאריך זה, כי פשוט לא היה צורך להמשיך אותו הלאה. לאחרונה, את הקהל הרגיעו גם מומחי נאס"א.

ובשבוע שעבר הגיע לעזרה "המכשף הגדול" של מקסיקו - אנטוניו ואסקז, אשר אמר שהשנה האפוקליפסה לא צפויה. עם זאת, ראוי לציין כי ואסקז כבר טעה בתחזיות שלו. לדוגמה, בשנת 2008, הוא חזה את מותה של בריטני ספירס. הזמרת, כידוע, חיה עד עצם היום הזה...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> סוף העולם 2012 >> סוף העולם 2012 – הבהלה גוברת