עם זקן, היא מרגישה הרבה יותר נשית


עם זקן, היא מרגישה הרבה יותר נשית

אישה בת 23, הסובלת משחלות פוליציסטיות - דבר אשר גורם לצמיחה מוגזמת של שיער גוף – סבלה מאוד בגלל גופה השעיר ופניה המזוקנות. אבל היא החליפה את השקפת החיים שלה, ועכשיו הזקן נותן לה סיבה להרגיש יותר נשית וסקסית.

לראשונה, השיער הופיע על הידיים, החזה והפנים של הרנאם קאור המתגוררת בעיירה האנגלית סלואו – בגיל 11. אחרי שזה קרה, החיים בבית הספר הפכו לקשים מאוד. צחקו עליה, קראו לה בשמות, והיא לא הייתה מסוגלת לחיות עם זה, עד כדי כך שאפילו רצתה לשים קץ לחייה.

הרנאם ניסתה כמה שפחות לצאת מהבית. וכשהיא כן יצאה מהבית, היא לבשה בגדים בכמה מידות גדולות מדי ועם צווארון גבוה כדי לכסות את שיער החזה שלה.

כאשר היא דנברה עם אנשים – הילדה תמיד ניסתה להסתיר את פניה.

פעמיים בשבוע הנאם עשתה שעווה, אבל השיער רק הפך לעבה יותר.

כתוצאה מכך, בסופו של דבר הנערה סרבה לצאת מהבית בכלל, ולא יצאה משם.

המהפכה קרתה בראשה כאשר היא הייתה בת 16. זה היה הרגע שהיא החליטה להפוך לסיקית. הדת הסיקית אוסרת על מאמיניה להסיר שיער מהגוף, וקאור החליטה שזה מתאים לה ביותר.

המשפחה הגיבה להחלטה שלה בחשש – הם חששו שהבחורה לא תמצא עבודה ולא תתחתן.  אך הרנאם הייתה נחושה בדעתה.

קאור הפרה את החלטתה רק פעם אחת :בגיל 17 תחת לחץ של קרובי המשפחה, היא גילחה את זקנה, אבל אחרי זה הרגישה כל כך לא נוח שהגיעה להחלטה נחושה: בעתיד היא תישאר מזוקנת. אחיה תמך בנערה, ואמר שעם זקן היא נראית הרבה יותר טוב.

מאז קאור חיה חיים מזוקנים ומרגישה מאוד בנוח.

למרות העובדה שלעתים קרובות חושבים שהיא גבר, הרנאם אומרת שעכשיו היא מרגישה יותר נשית מאי פעם. הביטחון העצמי שלה גדל במיוחד לאחר שנשכרה על ידי הסיקים לעבוד בבית ספר יסודי מקומי כעוזרת מורה.

ילדים הם ישרים מאוד לכן הרנאם לא כועסת כשהם שואלים מאיפה יש לה זקן או איפה היא קנתה אותו. קאור תמיד עונה להם בבדיחה טובה.

בחנויות לעתים קרובות פונים אליה כאל "אדון", אבל היא לוקחת את זה בקלות – בדיוק כמו את המבטים של אנשים שמעבירים מבט מפניה המזוקנות אל החזה הבולט באופן ברור תחת בגדי הנשים שלה.

"אני לא אסיר בשום אופן את שיער פניי, כי כך ברא אותי האלוהים, ואני רוצה להיות מי שאני. אני מרגישה יותר נשית וסקסית יותר. למדתי לאהוב את עצמי ושום דבר לא יכול "לנער" אותי "- אומרת הרנאם.

יתר על כן, היא החליטה לספר את הסיפור שלה ב-YouTube ומעת לעת מעלה קטעי וידאו שלה לשם למרות האיומים המגיעים אליה מהגברים הקיצוניים שמאיימים על חייה. מהנשים לרוב מגיעות מילות של תמיכה.

אין לה עדיין חתן (למרות שאדם זר אחד הציע לה נישואין באופן ווירטואלי), אבל היא מאמינה שהכל עוד לפניה.

בינתיים, היא מאושרת מההרמוניה שהיא מצאה עם עצמה, והיא אוהבת את הזקן שלה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> עם זקן, היא מרגישה הרבה יותר נשית