מריחואנה ריפאה את סרטן המוח


 

 

 

מריחואנה ריפאה את סרטן המוח


האב הנואש נתן לבנו הקטן מעט שמן קנבוס, כדי להקל על הסבל שלו. הילד סבל מכאבי ראש איומים הקשורים לסרטן המוח. אבל כרגע, אפשר לומר שהילד כמעט בריא.

קאש הייד נולד ביולי 2008, בהיותו תינוק בריא לחלוטין, אך חלה זמן קצר לפני יום הולדתו השני. בהתחלה הוא אובחן בטעות בדלקת של בלוטות, אבל תוך זמן קצר להוריו - מייק וקלי ממונטנה, סיפרו את האמת הנוראה. לילד היה סרטן מוח נרחב.

הילד נאלץ לעבור קורס רציני של כימותרפיה, שאיתו באו תופעות לוואי רבות, כגון פיגור בגדילה וספסיס. מצב של התינוק היה גרוע מאוד. לאחר קורס נוסף של כימותרפיה, הילד כל כך נחלש וחלה, עד שלא יכל לאכול מזון מוצק במשך יותר מ-40 יום.

זה היה הרגע שבו אביו החליט לקחת את העניינים לידיו ולהשתמש במריחואנה רפואית לפי מרשם. במרפאות הפרטיות סירבו לאפילו לדון איתו על אפשרות כזו, ולכן הוא התחיל בחשאי להוסיף את שמן הקנבוס אל צינור ההאכלה של בנו. במקביל, הוא ביקש מהרופאים להפסיק לתת לבנו את התערובת של תרופות, בלי לומר להם מה הוא עושה. 

המצב של הילד מיד התחיל להשתפר.

"הוא לא אכל במשך 40 יום, והיה כל כך מוזר לראות אותו אוכל חתיכת גבינה",- סיפר מר הייד. "זה נתן לנו דחיפה והראה לנו שהוא כן רוצה לחיות.".

עם סיום הכימותרפיה בשילוב עם שמן זרעי קנבוס עשו בדיקות, שהראו שאין יותר סרטן בגוף של הילד!

היום קאש מתגורר בבית שלו, וחי חיים רגילים כמו כל ילד אחר. הוא אוהב לשחק עם קולטו - אחיו הבכור.

מריחואנה רפואית מותרת לשימוש רק בכמה מדינות, וגם כן במונטנה. אך ההשפעות שלה, במיוחד על ילדים - עדיין כמעט ולא ידועות.

הממשל האמריקני לא רוצה להכיר בשימוש הלגיטימי של קנבוס למטרות רפואיות, ועל בסיס זה לעתים קרובות מגיעים לבתי המשפט. "זוהי נקודה שנויה במחלוקת, וגם די מפחידה", אומר הייד, "אבל הרבה יותר מפחיד - זה לאבד ילד".

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> מריחואנה ריפאה את סרטן המוח