הם גברים מעדיפים נשים רזות?


 

האם גברים מעדיפים נשים רזות?

סטיגמה ש"שולטת חזק" היא שגברים תמיד מעדיפים בחורות רזות.

אין משהו שמעסיק את מוחן של הנשים ברחבי העולם (לפחות העולם ה"נאור") כמו המשקל שלהן. כדי להיחשב ל"שווה" בעיני המין החזק צריך להיות רזה, וכמה שיותר, יותר טוב! זו כמעט הנחת היסוד של כולנו.

כמובן, שאני יכולה עכשיו לכתוב, שאתן צריכות להירגע, שגברים יאהבו אתכן בכל צורה: יחד עם הצלוליט, יחד עם הסנטר הכפול וכל ה"צמיגים", שאוהבים להיצתבר בתקופת החורף, אבל זה פשוט יהיה שקר...

יחד עם זאת, לא נכון לומר, שאישה מלאה היא אישה מכוערת. חוקרים רבים עשו מחקרים בנושא והגיעו למסקנה, שגברים אוהבים בכל מיני צורות: נשים מלאות, כאלה שבאמצע וממש רזות.

מכנה משותף יחיד שנמצא הוא שללא קשר למשקלה של האישה, היא צריכה להיראות בריאה.

בנוסף לכך, גברים רבים טוענים, שאישה "שווה" בעיניהם צריכה להיראות דמויית "גיטרה", גם אם מדובר במספרים של  110-80-110. כמובן, שהפנטזיה על 90-60-90 עדיין נשארת בעינה.

דעה גברית:
"נשים רבות לא יודעות היכן לשים את הגבול, ורודפות אחר "מספרים" וממשיכות להשיל קילוגרמים כדי להיות "רזות ויפות". או להיפך, לא מעניקות שום חשיבות למשקל שלהן, ורוצות למצוא חן בעיני המין הגברי "כמו שהן".

באמת, ישנם גברים שאוהבים בנות מאוד רזות, על גבול האנרוקסיה, ואני חושב שכל אישה צריכה לשמור על עצמה ועל הבריאות שלה. הסיבה לכך היא שאישה דמויית שלד (או שלד דמוי אישה) או חבית, שמלאה במצבורים שיכולים להספיק לשנים של בצורת, היא איננה אישה בריאה או כזאת, ששומרת על עצמה.

אם נדבר על החיצוניות של האישה, אז אנחנו שמים לב בעיקר לאופן העמידה, ההליכה, כמה עור הגוף הדוק ואיך נראה השיער והידיים.

(חשוב לציין, שמדובר בדעה של גבר אחד בלבד...)

אז מה נעשה?
ראשית, אנחנו מפסיקות לספור כל קלוריה, שנכנסת לפה ונרשמות לחדר כושר!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> הם גברים מעדיפים נשים רזות?