האם גברים מעדיפים בנות צעירות?


 

האם גברים מעדיפים בנות צעירות?

הגיל הוא אחד מהדברים, שמטרידים אותנו הבנות, בצורה רצינית ביותר. לקראת גיל ה-30 אנחנו מתחילות לפתח פחד מלהישאר לבד, והעובדה שמסביב נראה, שהבנות נעשות צעירות יותר ויותר, ושגברים בני גילינו יוצאים איתן, לא עוזרת, בלשון המעטה.

למזלנו, שנות השישים חלפו מהעולם, ויחד איתן סחפו את המחשבה הרווחת, שאישה מעל גיל שלושים היא "בתולה זקנה", שאין לה סיכוי למצוא גבר שווה. 


מלבד זאת, גברים לעתים אומרים, שהם מעוניינים בבחורה, שגילה צעיר מ-30, אך בפועל לעתים רבות הם מחשבים את גילינו באופן לא מדוייק, וחושבים, שבחורה כלשהי היא בת 30, כשהיא הרבה מעבר לזה.

אך גם אם את מזמן עברת את העשור השלישי, זה לא סוף העולם, והדבר העיקרי, שדוחה גברים (אם אנחנו מדברים על בני אותו גיל ומעלה), הוא מבט ציני על החיים.


דעה גברית:
"אני מכיר מספר נשים בנות 35-40, שמבחינת ההופעה החיצונית שלהן, הן מובילות מעל המון בנות צעירות יותר. הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לבריאות הגוף, לא להתעצל ולא לפתח שנאה כלפי שאר העולם.

כשהייתי בן 24, יצאתי עם בחורה בת 35, והסיבה היחידה לכך שמערכת היחסים הזאת הסתיימה, היא שפשוט נבהלתי, שלא אצליח לעמוד בציפיות.

ואם אנחנו מדברים על נישואים, אז עדיף שהאישה תהיה צעירה מבעלה לפחות ב-5 או 6 שנים, כלומר בחורה בת 35 יכולה לעניין בקלות גבר כבן 40".

(חשוב לציין, שמדובר בדעה של גבר אחד בלבד...)

אז מה נעשה?
ראשית, אנחנו מפסיקות לחשוב על הגיל, דואגות לשלמות הגוף והנפש, והכי חשוב משתדלות שלא לכעוס על העולם. כך בכל מקרה החיים יראו יפים יותר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> האם גברים מעדיפים בנות צעירות?