מה מניע נשים לקיים יחסי מין?


 

מה מניע נשים לקיים יחסי מין?
 
נשים אוהבות סקס, אין על זה ויכוח, השאלה היא איפה מדורג הסקס בסדרי העדיפויות שלהן ואילו רגשות מניעים אותן אלי מיטה. לסקר חדש התשובות

סקס, למרבה ההפתעה, נמצא אי שם למטה עם 6%
סקר שנערך בקרב 640 נשים ברחבי הארץ מגלה כי הדברים החשובים ביותר עבור נשים הנמצאות במערכת יחסים עם בן זוג קבוע הם אהבה (41%), אמינות (32%) וחברות (25%). סקס, למרבה ההפתעה, נמצא אי שם למטה עם 6%. יחד עם זאת, כאשר נתבקשו הנשאלות לתת משמעות לעצם קיומו של האקט המיני, הן חיברו אותו עם אהבה (38%), הנאה (37%) וקרבה (18%).

את הסקר ערכה חברת "פייזר" באמצעות חברת הסקרים פאנלס ומטרתו הייתה לבדוק את נכונותן של נשים בנות 30+ לשוחח עם בן זוגן על בעיות בתפקוד המיני.

גילה ברונר, סקסולוגית ומנהלת השרות הסקסולוגי במרכז לרפואה מינית, המרכז הרפואי שיבא, תל השומר, הסבירה כי "בשנים האחרונות מחקרים רבים נעשים סביב החשק מיני של האישה. החוקרים מחפשים מה מניע את האישה לקיים יחסי מין. הממצאים של הסקר מראים בוודאות שהדחף המיני מתעורר אצל האישה כאשר יש אהבה, אמינות וחברות עם בן הזוג".

לתעל את האינטימיות לאנרגיה מינית

38% מהנשים הצהירו כי נושא התפקוד המיני יעלה בשיחה בינן לבין בן זוגן באם תהיה בעיה כזאת
לדברי ברונר, למרות שהסקר מראה שהסקס נמצא במקום נמוך בסדר העדיפויות, חשוב מאוד לקיים אותו באופן רציף ומהנה על מנת לשמור על יציבות הזוגיות ולזכור שמשמעותו מתחברת לערכים החשובים ביותר בקשר הזוגי - אהבה, קרבה והנאה.

"כאשר האישה מצליחה לחבר את הדחף המיני לתחושת האינטימיות ולהערכה שיש בה כלפי בן זוגה, המצב ביניהם תקין", אומרת ברונר, "אך כשהאישה לא מצליחה לתעל רגשות מהסוג הזה לאנרגיה מינית אין ספק שקיימת בעיה".

עוד על פי הסקר: 38% מהנשים הצהירו כי נושא התפקוד המיני יעלה בשיחה בינן לבין בן זוגן באם תהיה בעיה כזאת. בפועל, לעומת זאת, מעטות הנשים שאכן מעלות את הנושא לדיון מול בן הזוג (17%). עוד פחות מזה (15%) ציינו כי לא היו מדברות על הנושא כלל וממשיכות "כאילו דבר לא קרה".
מאת: אריאל נוי, מערכת וואלה!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> מה מניע נשים לקיים יחסי מין?