המדינה מפשיטה אותנו!


 

לין צמח, חיילת בת 19, השתתפה בתשדיר הפרובוקטיבי של מפלגת כלכלה שלפי הסקרים לא תיכנס לכנסת. "תשדיר יפה", אמרה לין צמח!. "אם זה מה שצריך לעשות לעורר תשומת לב – נעשה"

את לין צמח, חיילת בת 19 וחצי מקרית אונו, כבר מזהים ברחוב. אחרי שתיבלה אמש (שבת) את תשדירי תעמולת הבחירות בכך שהתפשטה בתשדיר מפלגת "כלכלה", היא בטוחה שמדובר ב"מסר חשוב לציבור מצד המפלגות הקטנות" וזוכה לתמיכה מצד הסביבה. "אני שלמה עם הגוף שלי ועם המפלגה", היא אומרת לוואלה! חדשות. בתשדיר נראית צמח מסירה את בגדיה, ולאחר שהסירה גם את החזייה, מוסתר החזה שלה בכיתוב: "המדינה מפשיטה אותנו". בשלב זה נראים מייסדי המפלגה, האחים דני ובני גולדשטיין, שואלים את הצופים: "האם היינו צריכים להגיע למצב הזה כדי שתקשיבו לנו? אנחנו במפלגת כלכלה נדאג שהמדינה לא תפשיט אתכם".

כלכלה מפשיטה חיילת בת 19

"בעיניי זה לא כל כך פרובוקטיבי, כי לא הצטלמתי בעירום", אומרת צמח, דוגמנית ושחקנית. "מלבד זאת, אם זה היה פרובוקטיבי מדי, לא היו מאשרים את זה לשידור. אבל אין מה לעשות, תמיד יהיה לאנשים מה להגיד במדינה הזאת. אני מרוצה מהתוצאה. אני חושבת שיצא תשדיר יפה והומוריסטי. אם זה מה שצריך לעשות כדי לעורר תשומת לב – נעשה". לדברי צמח, היא מקבלת חיזוקים מהסביבה, אפילו מההורים. "הם תומכים בי ומפרגנים. אני מוקפת בסביבה תומכת ואוהבת. יום ניגשה אלי ברחוב בחורה, ואמרה לי שהייתי מדהימה ועשיתי עבודה טובה. היא גם שיבחה אותי על האומץ שהיה לי להתפשט. אבל למרות התהילה, אני לא שוכחת מאיפה באתי".

מפלגת "כלכלה" הוקמה לפני כחצי שנה על ידי האחים גולדשטיין, אנשי עסקים שעיקר פעולתם מחוץ לישראל. במהלך מערכת הבחירות הצליחה המפלגה לתפוס תשומת לב בשבועות האחרונים לאחר שהודיעה כי בשורותיה יתמודדו אישים כגון כוכב הריאליטי יוסי בובליל וכוכב הילדים "יובל המבולבל" – שלא התמודדו בסופו של דבר.

גם במפלגה שלמים עם התשדיר. "אנחנו אנשים רציניים ומאמינים. חלקנו גם חובשים כיפה, אבל חשוב לנו להעביר את המסר הכי חד שאפשר", אמר בני גולדשטיין, מספר שלוש ברשימת כלכלה לכנסת ה-19. לדבריו, מטרת הסרטון היא "להראות לאנשים שהמדינה מפשיטה אותם. רוב הרעיונות שלנו מבוססים על כלכלה נבונה. אנשים לא גומרים את החודש".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "השתתפות החיילת בוצעה ללא קבלת אישור. הנושא נבדק ויטופל משמעתית בהתאם".



מקור הכתבה: http://news.walla.co.il/elections/?w=//2606367


דף הבית >> מבזקי דף >> פוליטיקה >> המדינה מפשיטה אותנו!