מכתב מגבר שרוצה לראות מונדיאל בשקט תפיצו הלאה


ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש זה מתחיל,הנה הגיע הזמן שלנו,גברברי העולם שכולנו נתנהג בבהמתיות כי אין נשים בסביבה,בא להפליץ?

יאלללה תפליץ אל תעשה חשבון סך הכל זה יוסי מהמילואים ודויד מהעבודה ולכולנו יש את אותו הריח(טוב,יש כאלה יותר מסריחים וקוראים להם יוסיפונים)אבל למי איכפת? יש בירות,פיצוחים ,סגריות ואין נשים הכי חשוב אנחנו רק גברים,יושבים ורואים כדורגל,מקללים ומדברים אייך שבא לנו וכמה שבא לנו,פשוט נהנים מהעובדה שהאישה לא ליידנו וזה מה שחשוב.

ולנשים-בבקשה מכן תרפו,אל תנסו להתחבר לעולם שלנו,אל תנסו להראות שאתן מתענינות במשחק ולשאול את השאלות המטומטמות כמו"מס' 3 יכול לרוץ לייד מס'  כחול?” או "ההוא עם התלבושת הצבעונית יש לו רק שלושה שחקנים בקבוצה ושניים מהם רצים מחוץ למגרש בלי להתערב" עזבו שחררו בנות,נשים לכן את רשימת המשחקים ואתן תתכננו את היציאות או החוגים או כל מה שבא לכן,גם במחיר לגהץ כרטיס אשראי חופשי,לפי הלו'ז של המשחקים והכי חשוב הגמר אל תנסו אפילו בצחוק להתקרב אלינו ולנסות לשכנע אותנו לסקס כי לפני משחק ספורטאים לא עושים סקס קל וחומר לא כתחליף לגמר גביע העולם בכדורגל.

בתודה מראש הגבר שרוצה לראות כדורגל



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> מכתב מגבר שרוצה לראות מונדיאל בשקט תפיצו הלאה