כיצד לבחור פרחים לאהובתך?


 

כיצד לבחור פרחים לאהובתך?

היום, ב-8 במרץ – הוא יום האישה. זהו יום בשנה בו גברים מראים את אהבתם לנשים. ביום הזה, הגברים תמהים על מה לתת לנשים האהובות. בדבר אחד אין ספק: כל מתנה צריכה להיות מלווה בזר פרחים. בוחירת הזר הנכון - זה מדע שלם.

 

מספר הפרחים:
מספר זוגי של פרחים – יש כאלה המאמינים שמספר זוגי של פרחים מביאים רק לבית קברות. שזהו סמל של אבל. למרות שזה אמונה "של פעם", ואתם לא מאמנים בזה – יכול להיות שאהובתכם כן מאמינה. לכן אם אתם כבר בוחרים פרחים, אז תשתדלו שמספרם בזר יהיה לא זוגי.

 

הפרחים והצבעים:
כאשר אתם בוחרים פרחים, תנסו להיזכר איזה צבעים אהובתכם הכי אוהבת, ותשתדלו שהם יהיו שם. אם אתם לא זוכרים, אז לכו לפי הטעם. צהוב פעם היה צבע של בגידה ופרידה. כיום הוא מסמל את השמש ואת השמחה. ורדים אדומים – הם כמובן סמל לאהבה. עם זאת, הפרחים האדומים יכולים גם לסמל נצחון, חופש ותשוקה.

 

אל תקנו זר מוכן:

תרכיבו אותו בעצמיכם.
פרחים לבנים הם ניטרליים, מהם מגיע אור יוצא דופן,  והם סמל של שמחה. במקביל, פרחים לבנים מראים על טוהר ותמימות.
פרחים צהובים - ביטוי של שמחה, אושר ועושר.
פרחים בצבע כתום – מסמלים כוח, גאווה, גנדרנות.
פרחים סגולים  מביעים צער, אך גם פאר וכבוד.
פרחים ירוקים מרגיעים, מסמלים שלום, שקט ותקווה. לא לשווא מוסיפים בזרים צבעוניים עלים ירוקים – הם "מכבים" את התוקפנות שצבעים חזקים יכולים להביע.
פרחים כחולים – זה סמל של נאמנות.
ורוד עדין – רכות.
ורוד כהה - הכרת תודה.

 

אל תערבבו צבעים שלא מתאימים:
בזר פרחים שונים, אל תערבבו צבעים "איך שבא לכם". יש צבעים שלא משתלבים יפה - למשל אדום וכתום, סגול וכחול. הכתומים נראים טוב בשילוב עם כחולים, סגולים קודרים לצד הצהובים, ואדומים או ורודים - לצד הירוקים. רק הלבן הוא נייטרלי, שיתאים לכל זר.

 

תיזהרו מפרחים נבולים:

במיוחד כאשר אתם קונים אותם בערב חג! תהיו זהירים בבחירת פרחים. אם אפשרי, אל תקנו זרים מוכנים. עדיף שמוכר לפניכם יחבר זר טרי. תשימו לב שגבעולי הפרחים לא יהיו יבשים. קטעים יבשים על הקצוות של העלים מרמזים על כך, שסביר שהפרחים לא ישרדו עד מחר.

וכמובן, כשאתם הולכים עם זר ברוח – תגנו עליו משבירה.
חד שמח!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> כיצד לבחור פרחים לאהובתך?