הצעות נישואים יוצאות דופן


 

הצעות נישואים יוצאות דופן

 

לפניכם 10 הצעות נישואים, שלא רואים כל יום! ישנם יוצאי דופן וחמודים מאוד, ואחרים התחילו מסורתי למדי, והסתיימו במפתיע, בגלל מקרה לא צפוי.

 

ערמות שחת
ויליאם בטלר, החליט להציע הצעה יוצאת דופן לחברה שלו - נטלי. הוא עטף ערימות שחת בשקיות פלסטיק, וכתב עליהם: "נטלי, האם תנשאי לי?" ואחר כך הוסיף שתי הקוביות, אשר בהן היו תשובות כמו במבחן אמריקאי: "כן" או "לא". כאשר הוא הביא אותה למקום הזה, היא היתה המומה. (היא אמרה "! אוי, אלוהים, יקירי! כן!" וסימנה V באחת הקוביות.

 

מראה הרחוב ב- Google
מיכאל וייס-מאליק, עובד ב-Google. הם בדרך כלל לא מודיעים מתי צפויים עדכונים של כבישי תחבורה, אבל פעם אחת הם עשו חריגה, ואיפשרו לאנשים להסתדר בשורה לאורך הכביש עם שלטים בידיהם. ומיכאל החליט לנצל את המצב ולעשות הפתעה לחברתו לסלי.


פרל סקריפט / פרל
קולין מקמילן הציע להתחתן לקריסטן סטאבס בשפת מחשב פרל, שנכתב בצורה של לב. כאשר התוכנית הדפיסה "קריסטן, האם תתחתני איתי?", היא הדפיסה את תגובתה:“propose ++; Yes$!”

 

קסם הרחוב
ארווין החליט לבקש מהקוסם דן טרוממטר, לעזור לו להפוך את ההצעה לחברתו למקורית. ארווין לקח את סינדי לטיול, וכאילו במקרה הם עצרו ליד הקוסם. אחרי שהראה כמה טריקים, ביקש דן מארווין לרדת על ברך אחת כדי לעזור לקוסם לעשות את "קופסת הקסמים", שבה כמובן, הייתה טבעת הנישואין. זו היתה הצעה בלתי צפוי לחלוטין, והיא בלי להסס אמרה "כן".

 

שרשרת לוחשת
בחודש יולי בניו יורק, ג'ייק ברונשטיין ניסה לשבור את שיא העולם של שרשרת הלחישות הארוכה ביותר. ג'ייק לחש, "כריסטין, האם תתחתני איתי?" לאחד המשתתפים. הודעה הקיפה את החדר, ועברה דרך 59 אנשים לפני שהגיעה לכריסטין. למרבה המזל, ההודעה לא השתנה. כמובן, התשובה הייתה חיובית.


Jack-o-Lanterns
הצעה זו נעשתה בשביל קתי. ארוסה חתך כל אות ואות מדלעת, והגיש את ההצעה בליל כל הקדושים 2007 . קתי אנתה בחיוב.

 

אתר אינטרנט
הבחור של קייסי בנה אתר כדי להציע לה נישואים. אבל לא אמר על זה לקייסי דבר! מטרתו היתה להפיץ "מכתב שרשרת" על ידי אנשים אקראיים באינטרנט, עד שכתובת האתר יבוא אליה. אחרי תשעה חודשים קייסי הופנתה האתר הזה, והתשובה היתה כן!

 

לא הלך כמתוכנן
דון ואלינג הכין הצעה בלתי נשכחת לג'ינה פליקני. הוא לקח אותה, את אחותה, ואת בני משפחתו אל גשר ברוקלין, בשביל לתת טבעת ולהציע הצעה. ברגע המכריע הוא הפיל את הטבעת והיא נפלה על הכביש שלמטה. דון הלך בעקבותיה, מצא את הטבעת המעוכה, והציע נישואים. הכל הסתיים טוב, וג'ינה קיבלה את הצעתו.


לא הלך כמתוכנן - סיפור 2
האריס תיכנן לעשות הצעה מקורית לקייטלין, ושם את הטבעת במילקשייק שלה. היא היתה מופתעת כאשר היא שתתה אותו עד הסוף, אך לא מצאה שום טבעת. היא בלעה אותה! בני הזוג הגיעו לבית החולים וצילומי רנטגן אישרו, כי לקייטלין בקיבה יש טבעת. האריס הציע את הנישואים, עם הצגת תוצאות הרנטגן לקייטלין. היא קיבלה את ההצעה ואת טבעת .... שחזרה אליה כעבור יומיים.

 

לחצן במקלדת
לפעמים תמונה יכולה להגיד יותר מאשר מילים. במוצאי שבת, נתן ביורן לג'ני את המחשב הנייד שלו וביקש ללחוץ על F12. על המסך ישר הופיעה התמונה הזאת. היא מיד אמרה כן!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> הצעות נישואים יוצאות דופן