מסיבת רווקים טובה עם וילה בצפון


מסיבת רווקים טובה עם וילה בצפון

יהיו אטרקציות אותן תוכלו להזמין את הוילה (הרצאות, רקדניות, עיסויים) מול אטרקציות הדורשות יציאה מהמתחם (רכיבת סוסים, ג'יפים, פיינטבול, מסעדות, קיאקים), עליכם להחליט איזה סוג של אטרקציות תרצו. יש אפשרות להתחיל את היום במתחם ספורט אקסטרים בצפון ולאחר מכן להמשיך אל הוילה. כניסה אל וילה למסיבת רווקים עם בריכה תהיה לרוב בשעות הצהריים, קחו לכם יום חופש ותבלו את היום כולו בשטח.

היום כבר אי אפשר לדמיין מסיבת רווקים בלי אטרקציות ואלכוהול, החברים משתעממים מאוד מהר ורמת הציפיות גבוהה. היום כבר בכל מסיבת רווקים יהיו משחקים ושאר פעילויות, התקופה בה חגגנו את מסיבת הרווקים בבר השכונתי פגה מהעולם וטוב שכך. מסיבת רווקים מוצלחת היא יציאה מהשגרה, אין מדובר בעוד ערב של שתייה עם החבר'ה. האטרקציות הנכונות בעבור מסיבות רווקים הן אטרקציות מאתגרות, מפתיעות, מצחיקות, אטרקציות שמזניקות את כמות האדרנלין בדם.

אטרקציות שאפשר להזמין אל כל וילה למסיבת רווקים עם בריכה

א.      רקדניות בטן ושאר ריקודים.

ב.      הרצאה של מיסטיקנים.

ג.       חשפניות.

ד.      מופע סטנד אפ.

ה.      סדנת אלכוהול או בשר.

מחוץ למתחם הוילה תוכלו למצוא אטרקציות לגברים עם פעילויות ספורטיביות כמו רכיבה, נסיעת שטח, קיאקים, צניחה, טרקטורונים, סנפלינג, טיולים ועוד. אזור הצפון הוא המקום לחגוג היום מסיבות רווקים, כאן תמצאו את כל סוגי האטרקציות למסיבה מוצלחת.

הפקה חיצונית למסיבת הרווקים

אם אין לכם זמן להשקיע בעצמכם בהכנות לקראת המסיבה יש אפשרות לשכור חברה חיצונית שתבצע בעבורכם את כל הסידורים הדרושים. מארגני אירועים מקצועיים יבחרו בעבורכם וילה למסיבת רווקים עם בריכה, יוסיפו אטרקציות, ירכיבו את התפריט, יזמינו ארגזים של אלכוהול ויכינו לקראתכם את המתחם. עם חברת הפקות תארגנו מסיבת רווקים מדהימה בקלי קלות.  

תכנית לארגון המסיבה בעצמי

החבר הכי טוב שלכם מתחתן והפעם כבר לא תצליחו להתחמק מארגון המסיבה. בשביל החבר הכי טוב שלכם אתם רוצים לארגן את המסיבה הטובה ביותר, מסיבה שתגרום לו להתגעגע לרווקות ותבטיח שגם אחרי החתונה הוא לא ישכח את החברים הטובים שלו. הסוד למסיבה מוצלחת היא סדר וארגון, עליכם להפיק את המסיבה בצורה מסודרת שלב אחר שלב.

השלב הראשון יהיה הרכבת רשימת האורחים יחד עם החתן לעתיד. השלב השני הוא בחירת מתחם האירוח, עליכם לבחור וילה למסיבת רווקים עם בריכה קרירה או מחוממת, וילה עם מספיק מקומות לינה לכולם. את מיקום הוילה נבחר תוך התחשבות מקסימלית במשתתפים, אם יש חברים שמגיעים מרחוק נשתדל להתחשב בהם. השלב השלישי הוא תוספת של אטרקציות למסיבה, אם בחרתם וילה למסיבת רווקים עם בריכה יש לכם ביד כבר אטרקציות מרכזיות למסיבה מוצלחת. וילות למסיבות כוללות מראש בריכה, ג'קוזי ספא, סנוקר, מערכת קולנוע ביתית, מערכות סאונד, קריוקי, ברביקיו ומיטות שיזוף. כל שנשאר לכם לעשות הוא להזמין אלכוהול, לרכוש בשרים ושאר מצרכים לארוחת ברביקיו, להזמין ארוחת בוקר ולהכין את מצב הרוח.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ארץ ישראל >> מסיבת רווקים טובה עם וילה בצפון