תשובות כנות לשאלות אישיות בראיון עבודה


 

תשובות כנות לשאלות אישיות בראיון עבודה

מה הייתם עונים בראיון עבודה, אם הייתם יכולים להגיד את מה שאתם באמת חושבים?


1. למה בחרת בחברה שלנו?

אתה נורמלי? אני, בדיוק כמו כל המועמדים לפניי או אחריי, שלחתי את קורות החיים שלי לתריסר מקומות. איפה שאתקבל יותר מהר ועם תנאים טובים יותר – שם אעבוד.


2. למה לדעתך, אנו צריכים לבחור בך?

תגיד, אתם צריכים עובדים או לא? אם כן – אז הנה אני. עובד. וצריך לבחור בי כי אני יותר חכם לפחות מאלה שענו לפניי לשאלות האלו, וגם בטוח יותר חכם ממך – כי אני לא הייתי שואל שאלות טיפשיות ממין זה.


3. מה המשכורת שאת/ה רוצה לקבל?

2.5 מיליון דולר בשנה. זו המשכורת של נשיא ארה"ב. מה בכלל השאלה הזאת? באופן טבעי, אני רוצה לקבל כמה שיותר כסף שתוכלו לשלם לי. אבל העניין הוא שאתם לא תשלמו לי כמה שבא לי. אז אין לכם מה להשוויץ. תגידו את המחיר ואני אגיד לכם אם בא לי או לא.


4. למה עזבת את העבודה הקודמת שלך?

מה, מקבלים פה רק אנשים בעלי פיגור שכלי? מה אכפת לך למה עזבתי? מה תיתן לכם התשובה שלי? קודם כל, אני אשקר. שנית, נניח ואענה בכנות: משכורת קטנה או חוסר קידום בקריירה, או ייאוש, או לא הסתדרתי עם שאר העובדים, או הכלב של בעל החברה לא אהב אותי... מה זה יתרום? אתם לא תוכלו לדעת איך אני אסתדר אצלכם עד שלא תנסו אותי.


5. איפה את/ה רואה את עצמך בעוד 1/5/10/20 שנות עבודה בחברתינו?

אם אהיה חסר כישרון עד כדי כך שאעבוד בחברה שלכם יותר מ-5 שנים -  אל תקבלו אותי בכלל לעבודה. ובכלל אתה יודע מה מצפה לחברה שלך בעוד 5 ויותר שנים? לא? אז אל תשאל אותי...


6. מה היו ההישגים שלך בעבודה הקודמת?

לא מספיק בשבילך לקרוא את קורות החיים שלי? נו טוב. ביצעתי היטב את עבודתי. זה - כבר הישג! בעבודה צריך לעבוד ולא לחשוב על הישגים במקום זה.


7. איך היית רוצה לראות את הבוס שלך?

ראשית – הייתי רוצה לא לראות אותו. שנית – מה זה משנה? העיקר שיידע לנסח בבהירות וכראוי את המטלה. וכל השאר – לא משנה.


8. במה את/ה מצטיין/ת?

הו! זו עוד שאלה "חכמה", נכון? אני יודע איך לנגן בנבל ולירוק למרחק של 10 מטר. אם אתה צריך את הכישורים שלי - אז זה מופיע בקורות החיים. אם אתה צריך משהו אחר – תשאל על זה ספציפית. ואם אתה לא יודע מה אתה רוצה - מצטער, לא יכול לעזור לך.


9. מה החסרונות שלך?

אתה באמת מצפה לתשובה כנה??? הצחקת אותי! תגיד מה בדיוק מעניין אותך – ואני אגיד לך האם יש לי חסרון בזה. אחרת מידע על כך שאני נוחר בלילות – לא יעזור לך.

 

בקיצור, אם אינך יודע מה אתה צריך - אז תקבל אותי לעבודה. כי אנו מתאימים זה לזה באופן מפתיע - גם אני אין לי מושג מה אתה צריך!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בדיחות והומור >> תשובות כנות לשאלות אישיות בראיון עבודה