תנוחות מטורפות של סקס


 

15 תנוחות מטורפות של סקס

הרי שמעתם על עשרת הדברות אז הנה לכם יותר מעשרה תנוחות מין שאתם חייבים לעשות ולא כמו שאומרים לנסות. תנוחות שיעשירו לכם את החוויה המינית כדאי לנסות.

69 כשהגבר מעל

אותה תנוחה כמו 69 רק כשהגבר מעל האישה, אבל הפעם בן הזוג צריך למקם את איבר מינו במיקום הנכון ישירות לפיה של האישה כך שתהיה תחושה מוגברת לגבר, חסרון קטן הוא מרחב התנועה של האישה שהיא קצת גובלת במוגבלות מסוימת אבל לא נורא אפשר להתגבר על זה.

 

הקודח

בתנוחת הקודח בן הזוג מעל בת הזוג, כאשר היא כורכת את רגליה סביב גופו של הגבר. תנוחה דומה לתנוחה המיסיונרית, אבל כאן החדירה הרבה יותר עמוקה ותחושת האינטימיות, גוברת מומלץ למתחילים.



אקרובטיקה- רודיאו

זה בדיוק כמו שאת רוכבת על סוס אבל כאן התחושה הרבה יותר טובה, בת הזוג צריכה להתיישב על הגבר ולשכב לאט ובזהירות על חזהו של הגבר, כך הוא תומך בגבה, בן הזוג יכול להרגיש את ישבנה של האישה, לגעת בחזה שלה ובאיבר מינה. שלל אפשרויות בו זמנית.



שומר ראש

תנוחה בעמידה בה הגבר שולט על בת הזוג כשהוא מאחוריה, בדומה מאוד לתנוחת הדוגי סטייל כאן המצב הוא כשאתם עומדים, אם יש הבדלי גבהים בין בני הזוג, בת הזוג יכולה פשוט לעלות על איזה שרפרף קטן לשים נעלי עקב. בתנוחה זו האישה יכולה ללטף את ישבנו של הגבר ולהעסיק את ידה בעוד הגבר יכול בזמן החדירה לתפוס את החזה שלה ולעסות אותו.



תומכי ספרים

לא זווית נוחה במיוחד לגבר, בדומה לתנוחה הרגילה והמסיונרית כאן שני בני הזוג על הברכיים, לפסק קצת את הרגליים כדי שיהיה נוח והחדירה תהיה יותר חלקה ומתחילים במלאכה. בתנוחה זו שני בני הזוג יכולים למשש אחד את השני בישבן, ליטופים להרגיש את החום של השני אבל בנינו קצת קשה לעשות אותה.



הפרפר

אחת התנוחות המספקות והטובות שיש, בתנוחה הזו האישה שוכבת על קצה המיטה פוסקת רגליים  רוכנת קצת למטה רצוי לשכב על מיטה או משהו רך, והגבר על ברכיו חודר מקדימה ומחליק בקלות את איבר מינו לתוך איבר מינה. זו תנוחה שבה שני בני הזוג נהנים ומגיעים לאורגזמה ממשית.



קו חוצה

כשמו כן הוא בן הזוג שוכב על צדו ישר ומחדיר את איבר מינו כאשר בת הזוג שוכבת על גבה אופקית לגבר, שמה את רגליה מעליו כאשר חלק גופו התחתון נמצא מתחתיה. תנוחה מעניינת שמוסיפה קצת חידוש לסקס. התנוחה מצטיירת מאין סמל הצלב לכן היא נקראת גם צלב.



השפעה עמוקה

בדומה מאוד לתנוחת הפרפר, ההבדל העיקרי הוא כאשר רגליה של בת הזוג נמצאות על כתפיו של הגבר ובכך נוצרת חדירה הרבה יותר עמוקה והרגשת האורגזמה וחווית המין עולה. שווה לנסות אחת התנוחות המעולות.



מכה מלמטה

תנוחה עם קצת שיפוע מאוד דומה לשני התנוחות הפרפר והשפעה עמוקה אבל השוני כאן הוא שהגבר קצת צריך להתאמץ, הוא צריך לעשות את זה בעמידה. בת הזוג על קצה המיטה כאשר הגבר מרים את רגליה לכיוון החזה שלו והוא מניח את רגליה על כתפיו. קצת קשה למי שאין כושר גופני.



כפפות אוזניים

בן הזוג שוכב על צדו כאשר ראשו בין רגליה של האישה שמחממות את אזניו, לכן קוראים לזה כפפות אוזניים. היתרון הגדול שהגבר יכול לשחק באיבר מינה של האישה בחופשיות רבה, ובת הזוג נהנית מזה מאוד.



סוף העניינים

כניסה מאחור  במלוא המרץ, רצוי למצוא איזה שרפרף או כיסא רחב מרופד ונוח כך ששניכם תוכלו לשבת בנעימות. האישה צריכה לרכון קצת קדימה וכך לאפשר לגבר "לרכב" עליה מאחור ולהצמיד אותה אליו. תנוחה למנוסים רצוי לא להתחיל עם התנוחה הזו בתחילת הסקס.



איחוד

תנוחה שמגבירה את ההנאה, בתנוחה זו הגבר יושב ותומך עם ידיו על המשטח, בת הזוג עולה כשפניה מול בן הזוג וגם היא תומכת עם ידיה, בזמן החדירה. בתנוחה הזו שני בני הזוג מרגישים את עוצמת הסקס. הגבר יכול לחוש את ישבנה העסיסי של האישה בזמן שהיא עולה ויורדת על איבר מינו.



היתר חדירה

תנוחה דומה לתנוחת המספריים כאשר כאן הגבר מכניס את רגליו בין רגלי האישה. תנוחה קצת קשה לחדירה בגלל כול עניין חיכוך הרגליים בין בני הזוג יכול לגרום לאישה קצת כאב, אבל בכול זאת תנוחה מעניינת שמוסיפה קצת טעם לסקס.



שקית תה

תנוחה כמו שטובלים שקית תה בכוס מים חמים, שמיועדת להנאת הגבר. בתנוחה הזו הגבר עומד ובת הזוג יושבת בין רגליו באותו הכיוון בה הגבר עומד. כך מתחילה מלאכת היניקה לגבר, בת הזוג מבצעת לו מין אוראלי נפלא, אבל בן הזוג גם צריך לעשות משהו, הוא חייב לזוז מעלה מטה באיטיות ובעדינות בכדי לחוש את האורגזמה במלוא עוצמתה. בת הזוג בו זמנית יכולה לבצע לו מין אוראלי גם בשק האשכים.



המדוזה

תנוחה דומה למחזיקי מספריים רק שכאן התנוחה הרבה יותר קלה ופשוטה. הגבר רוכן על ברכיו כאשר האישה יושבת על ירכיו ופניה אליו. בני הזוג מחובקים וצמודים הרגשה של חום אינטימיות וחדירה עמוקה. זווית מעולה לחדירה.




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> xxxxx >> תנוחות מטורפות של סקס