מזון שגורם לנו להיראות טוב


מזון שגורם לנו להיראות טוב

לפי מחקר שנערך על ידי מדענים בריטיים, כל המזון אשר נכנס לגוף - משפיע על המראה החיצוני של האדם במידה רבה יותר ממה שנהוג לחשוב. כולנו יודעים שאכילת מזון בריא מסייעת לשיפור הבריאות, מגדילה את רמות האנרגיה ושומרת על משקל בריא. עם זאת, החוקרים החליטו לחקור את השפעת המזון על מצב של השיער, העור והשיניים, והגיעו למסקנות הבאות:


1. גרגיר הנחלים עבור פנים צעירות

ד"ר פריקון מאמין, שצריכת גרגיר הנחלים תורמת למראה עור קורן ובריא. נוגדי החמצון שהמזון הזה מכיל מפחיתים את הדלקות, והברזל מועיל למראה בריא. אם אתם אוכלים את גרגיר הנחלים באופן קבוע, תוכלו להפחית את הסיכון לנזק לדנ"א.


2. זרעי דלעת עבור עור נקי

זרעי דלעת הם דרך מצוינת למנוע אקנה - זו היא דעתם של המדענים ושל תזונאית אסתר בלום, המחברת של הספר "תאכלו, תשתו ותיראו טוב". גרעיני דלעת מכילים אבץ, אשר מסייע ביעילות לטיפול באקנה. המדענים שערכו את המחקר עבור "כתב העת של האקדמיה האמריקאית של רופאי העור" מאמינים, שאקנה מופיע עקב מחסור באבץ בגוף. למניעה אפשר כל יום לאכול כמה כפות של הזרעים.


3. תפוחים עבור חיוך משגע

מספיק לאכול תפוח ביום כדי להפחית את מספר הביקורים אצל רופא השיניים. תפוחים, כמו מברשת שיניים מנקים את הכתמים על האמייל, שנוצרים בגלל תה, קפה ויין אדום.


4. תרד עבור עיניים בריאות ויפות

תרד, על פי המדענים, הוא כלי מצויין למניעת מחלות עיניים: הוא מכיל לוטאין. בנוסף, תרד מפחית את העייפות של העיניים ומחזיר ללבן שבעין את צבעו הטבעי. צריכה יומית - 1-2 כוסות של עליי תרד.


5. שעועית ירוקה עבור שיער יפה

כדי שהשיער יראה בריא ויפה, אתם צריכים לצרוך באופן קבוע שעועית ירוקה. לדברי המדענים, היא עשירה בסיליקה, אשר משפרת את מבנה השיער.


6. ביצים עבור ציפורניים חזקות

צריכה של ביצים מחזקת את הציפורניים. מספיק לאכול כמה ביצים בשבוע כדי לספק כמות מספקת של ביוטין, אשר אחראי על החוזק שלהן.


7. קיווי כדי להישאר צעירים

אכילת קיווי, אשר מכיל ויטמין C בכמויות גדולות, יכולה להאט את תהליך ההזדקנות ולעודד את ייצור הקולגן. המדענים ממליצים לכלול את המוצר הזה בתזונה כדי שבגיל 40 תוכלו להיראות טוב כמו ג'ניפר אניסטון או האלי בארי.


8. זרעי פשתן ללחלוח העור

"כתב עת הבריטי לתזונה" ערך מחקר, שבו חוקרים מצאו שזרעי פשתן מושלמים כדי לחסל אדמומיות וקילוף של העור, וזה הודות לתכולה של אומגה-3, אשר משפיע על לחות העור, ועושה אותו חלק ורך. מומלץ להוסיף את זרעי הפשתן לסלטים, יוגורטים או לבצק.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אוכל >> מזון שגורם לנו להיראות טוב