תלונות של תיירים


 

 

 

 תלונות של תיירים

"אני מבקשת פיצוי על עגמת נפש, שנגרמה לי בגלל החלפת מלון של 4 כוכבים (חצי פנסיון) למלון 5 כוכבים עם פנסיון מלא. כתוצאה מכך, עליתי מאוד במשקל,  ובעלי עזב אותי."
(סיפור טרגי של אישה, שחזרה מאנטליה)


"חברה שלי נסעה לנופש לפניי, וכל כך התלהבה מהיופי המקומי, עד שגם אני החלטתי לנסוע לשם. הזמנתי חבילת נופש באותו בית מלון, ודרשתי לתת לי חדר שיהיה יותר טוב מזה של חברתי, אבל באותו מחיר. אבל אחרי שמדדתי את החדרים לאחר הגעתי, גיליתי ששלי קטן יותר ב-20 ס"מ!"
(תלונה טלפונית של גברת שביקרה בקפריסין)


"בסוכנות הנסיעות שלכם הבטיחו שבמלון מחכה לנו תוכנית בידור מעניינת. זה הוכח כלא נכון! רובנו מאוכזבים כי במלון לא היה דיסקו!"
(תלונה של שתי נשים בגמלאות)


"נתתי את הבגדים שלי לכביסה במלון. כאשר הכביסה חזרה, בתוך החבילה עם הבגדים שלי, מצאתי תחתוני בוקסר (גבריים) זרים, מכתב תודה מטעם הקבלה וסוכריות מנטה. הארוס שלי עשה מהומה. מי יחזיר את שמי הטוב???"
(תלונת תיירת על מקרה שהתרחש בזמן חופשה באחד המלונות המכובדים ביותר במצרים)


"נסעתי לחופשה יחד עם בחורה. ביקשתי מהמנהל שייתן לי חדר ליחיד - כי חברה שלי מבלה את כל היום בחוף, ובלילה אנחנו ישנים במיטה אחת. ולאכול במסעדה אנו יכולים כל אחד בתורו. והמנהל סירב. לכן תגידו: אתם צריכים רק לקוחות עשירים???"
(תלונה של גבר בגיל מבוגר, שניסה לזכות בלבה של מאהבת צעירה).


"היה נראה כך, שלא מחליפים את המגבות בחדר שלנו. פשוט היו מקפלים ושמים על המדף. אבל אנחנו תמיד זורקים אותם על הרצפה ... וכדי לבדוק, סימנתי אחד מהם עם שפתון. אז נתנו לי במלון קנס עבור נזק לרכוש."
(סיפור אנרגטי על נופש בבולגריה)


"בלילה כל הזמן התעוררתי מקולות מוזרים. כששאלתי עליהם בקבלה, אמרו לי שזה רעש של נפילת קוקוסים בשלים. אבל ראיתי במו עיניי איך המקומיים קוטפים את הפירות מהדקלים, בעזרת קוף שקשור בשרשרת, ששולחים אותו לקטוף את הקוקוסים. כתוצאה מכך, לא רק שלא ישנתי מספיק, אלא גם חלב הקוקוס ששתיתי לא הגיע מקוקוסים בשלים. הרי איך קוף יכול לקבוע אם הם בשלים???"
(תלונה מתייר שהגיע מתאילנד)


"הנשים המקומיות הניעו את ירכיהן בזמן הליכה, וגם הלכו עם מחשוף גדול מדי. הגברים היו מעטים, וכולם דוחים. לכן, במקום בילוי תרבותי, הצטרכתי לגרור את בעלי למוזאונים."
(תלונה של אישה צעירים שנפשה בקובה)


"אחרי הטיול שלנו ברחבי איטליה - המשפחה שלנו על סף קריסה. אנחנו לא הוזהרנו שגברים איטלקים כל כך חמים. הם התחילו אתי בלי סוף, בנוכחותו של בעלי! ועכשיו הוא זקוק בדחיפות לטיפול פסיכולוגי, כי הוא אצלי ביישן ורגיש! עו"ד שלנו מאמין שאתה צריכים לשלם עבור בן הזוג שלי על פסיכותרפיה."
(מתוך ההצהרה של תיירת, שבילתה עם בעלה באיטליה)


שתי בחורות: "אמרת לנו שבמרמריס כיף, ונוכל להכיר גברים הגונים. אך לא פגשנו אפילו איש הגון אחד – היו שם רק טורקים!... אפילו במועדוני לילה!"
סוכן הנסיעות: "ומה רציתן? שבטורכיה לא יהיו טורכים?
בנות: "ברור! אבל לא עד כדי כך הרבה!"
(דיאלוג בסוכנות הנסיעות)


"כמעט כל השבוע הראשון ששהינו בבית המלון – החדרנית לא הופיעה אפילו פעם אחת. לא ניקו את החדר, לא החליפו סדינים, וכמעט ונגמר לנו נייר טואלט! ואז, התקשר המנהל ושאל למה על ידית של דלת החדר שלנו כל הזמן יש שלט "נא לא להפריע". ואנחנו אף פעם לא ראינו אותו, כי השתמשנו ביציאת מרפסת!"
(מתוך תלונה על השירות במלון)


"לנשים רבות בקבוצה שלנו, לא אמרו כמה כסף לקחת איתן, אבל הובילו אותנו להרבה מאוד חנויות שונות. כתוצאה מכך, בימים האחרונים של הטיול - לא היה להן אפילו כסף להאכיל את הילדים."
(ציטוט מתוך תלונות הנוסעת שנסעה לסיור באיטליה)


"יש כאן זבובי זבל ענקיים, שעפים ומטרידים אותי מאוד. לא איכפת לי מה תעשו, אבל תעשו כך שהם לא יהיו כאן! מה זאת אומרת אף אחד לא התלונן עד כה? אני אביא לכם אותם בתוך צנצנת!".
(צלצול לסוכנות נסיעות מתייר שבפיליפינים)


"אני מזועזעת! בשגרירות גרמניה, סירבו לתת ויזה לי ולבעלי! לעזאזל עם הוויזה הזו! אבל בזמן שעברנו את הראיון, נשרף הבית שלנו בכפר! ובעלי, במהלך הפגישה עם הקונסול שבר את הגשר שלו בפה, ונאלץ עכשיו לשתוק! אבל אני לא שותקת ומתעקשת לקבל פיצוי - על הבית, על הלסת ועל עבודת כפייה של סבתא שלי בגרמניה!"»
(מונולוג אנרגטי של אישה, שאחריו באה סצינה שקטה במשרד סוכנות הנסיעות)


"אי אפשר היה לשחות, כי בים היו דגים גדולים שהשתפשפו באופן ארוטי בירכיים של נשים."
(מתוך תלונה של תייר שהיה בחופשה עם משפחתו)


"אני באתי למצריים במיוחד כדי לצלול בבריכה, אבל לא יכולתי לעשות זאת - כי היו שם הרבה ערבים שהביטו בי."
(מתוך תלונת של לקוחה שהייתה במצרים)


"אני מבקשת מכם לשלם פיצויים בסך העלות של הנסיעות לטורקיה, משום שבחדר היו סדינים פרחוניים, ואני אלרגית!"
(מתוך תלונת תיירת ממורמרת)


"סוכנות הנסיעות לא הזהירה אותי שבלונדון אסור לבעוט בכלבים וחתולים, גם אם הם חסרי בית! אבל אני פשוט דחפתי קצת מהדרך את החתולה השחורה, והאדון גרר אותי למשטרה. אפילו רצו לתת לי קנס – אני לא מבין על מה?!"
(תלונה של גבר ששהה שבוע בבריטניה)


"זה נורא! קניתי טיול יקר מאוד עם לינה במלון של חמישה כוכבים בים המלח, אבל במלון היה רק חדר כושר! אפילו לא היו סנפירים ומסכות צלילה להשכרה!!!"
(תלונה טראגי של קשיש שחזר מחופשה בישראל)

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בדיחות והומור >> תלונות של תיירים