הפנטגון

גב' אחת מהמפלגה הליברלית בארה"ב כתבה אינספור מכתבים לבית הלבן בהם התלוננה על היחס של הממשל כלפי טרוריסטים המוחזקים בשבי במפרץ גוואנטאנאמו. היא קיבלה בחזרה את התשובה הבאה :   (המכתב תורגם מאנגלית...)

 

משרד ההגנה

הפנטגון

וושינגטון 20016

 

אזרחית מודאגת יקרה,

 

אנו מודים לך על מכתבך המבקר את יחסינו לשבויי אל קאידה והטליבאן המוחזקים במפרץ גוואנטאנאמו בקובה.

  הממשל שלנו מתייחס לנושאים אלה ברצינות רבה ודעתך נשמעה בקול ברור בוושינגטון הן בבית הלבן והן בפנטגון.

  תשמחי וודאי לשמוע שהודות לדאגתם של אזרחים כמוך, אנו יוצרים מחלקה חדשה במסגרת אימון מחדש של טרוריסטים שתיקרא LARK (אזרחים ליברלים לוקחים אחריות על רוצחים – liberals accept responsibility for killers).

  בהתאם להנחיות התוכנית החדשה, החלטנו להעניק לך חסות אישית על אחד הטרוריסטים. השבוי האישי שלך נבחר בקפידה והוא צפוי להיות מועבר למעונך תחת משמר כבד כבר ביום שני הקרוב.

  עלייך לדאוג לעלי מוחמד אחמד בן מח מוד (את יכולה לקרוא לו רק אחמד) על פי הסטנדרטים שדרשת מאיתנו במכתבי התלונה שלך. כפי הנראה יהיה עליך לשכור את שירותיהם של מספר מטפלים לצורך ביצוע המשימה.

  אנו נערוך ביקורות שבועיות על מנת להבטיח שאחמד זוכה לטיפול ברמת הסטנדרטים בהתאם לאלו שאת המלצת עליהם בתקיפות כה רבה.

  למרות שאחמד הוא סוציופט ואלים בצורה קיצונית, אנו מקווים שהרגישות שלך למה שתיארת כ"בעיה של גישה" מבחינתו, תסייע לו להתגבר על פגמים אלה באישיותו. אולי את גם צודקת בכך שאת מתארת בעיות אלה כהבדלים תרבותיים בסך הכל. אנו מבינים גם שאת תציעי לו שיחות ייעוץ וגם לימודים בבית.

  הטרוריסט המאומץ שלך מאוד בקיא בקרב מגע ויכול ליטול חיי אדם באמצעים הפשוטים ביותר כמו עפרון או קוצץ ציפורניים. אנו מייעצים לך לא לבקש ממנו להדגים לך כישורים אלו בקבוצת היוגה הבאה שלך. הוא גם מתמחה בהכנת אמצעי נפץ שונים ממוצרי יסוד ביתיים, כך שאולי תרצי לנעול מוצרים אלה, אלא אם כן (לדעתך) זה עלול לפגוע ברגשותיו.

  אחמד לא ירצה להתרועע איתך ועם בנותייך (אלא לצורך קיום יחסי מין), מאחר והוא תופס את המין הנשי כנחות, כרכוש לא אנושי. זהו נושא רגיש במיוחד עבורו ויש לו נטייה להתפרצויות אלימות בקרב נשים שלא ממלאות אחר קודי הלבוש שהוא יציע כמתאימים יותר ללבישה.

 

אני בטוח שבמהלך הזמן את תיהני מהאנונימיות המוצעת מלבישת הבורקה.

  רק זכרי שכל זה חלק מ"כיבוד התרבות שלו והאמונות הדתיות שלו" – האם לא כך ניסחת את זה?

  אנו שוב מודים לך על מכתבך. אנו באמת מעריכים את העובדה שאנשים כמוך מיידעים אותנו לגבי הדרך הנכונה למלא את תפקידנו. שמרי היטב על אחמד – וזכרי, אנו משגיחים עלייך.

  בהצלחה!

 

בכבוד רב,

דונאלד  ראמספלד



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )
- שלח תמונות אלה לחבר -
- לדף הבית של אתר מבזקון/חדשות -