האח הגדול והאח הקטן




אולי חלק מכם יקראו רשומה זו ויחשבו שיש לי מוח מעוות, אבל זה בסדר אני לא בודד . יש איתי עוד 32% רייטינג של האח הגדול, ולמה אני משווה בין השנים, כי לפעמים נידמה לי שיוסי בובליל מקבל פרסום ואהבה ועניין בציבור יותר מכול 848 יום של גלעד, אני מביט על זה ואני אומר שמדובר על שני אנשים : אחד אח גדול ואחד אח קטן והכל כל כך הפוך אחד מהשני - אחד צעיר סגור בעזה 848 יום, אחד סגור בקושי 60 יום. אחד מת לחזור להורים למשפחה לחברים לאזרחות כמו שאר חבריו, ובטח מתפלל שכולנו נוציא אותו מהמקום הרע והאפל שהוא נימצא בו . אביו ואמו תומכים בו ועוברים בכול הארץ לרוחבה ואורכה.

האח השני בוגר כבר, עבר ממחצית חייו ונימצא סגור בוילה בנוה אילן יש לו שם בריכה, יש לו אוכל, סיגריות, רופא, חבריה, בת שאפילו אתו ,הגדול לעומת הקטן רוצה רק להישאר בוילה ולהיות סגור 100 ימים. את הגדול המדינה שלנו מכנה הדורבן, ואתה אחי הקטן - אתה הקורבן .


את יוסי בובליל דואגים להזכיר לנו 24 שעות בימים בכול אמצעי תקשורת אפשרי, ואפילו פעם בשבוע אנחנו שולחים SMS שהוא יישאר כי ככה אנחנו "עם אוהב".

לפני שבועיים ראיתי את התוכנית והיה פרק הדחה , ואז ארז טל אמר שנשלחה כמות סמסים מטורפת, אני מתאר לעצמי שזה כמה מאות אלפים, ואני שואל את עצמי כמה מאות אלפים יכולים לשלוח SMS אבל חצי מזה לא יכול להגיע לכיכר רבין.

נכון, גלעד הפך לשגרה, יוסי נהפך לשיחת הסלון של יום שישי, לשיחה באוטובוס, לכתבות הקטנות בעיתון על זה שהוא חייב כסף לאיזה פועל ערבי, אהה וכמעט שכחתי יוסי לא רוצה סתם להישאר בבית הוא ירוויח מליון שקל,

אז אולי זה ישמע לך מוזר גלעד אבל כנראה שלחופש יש מחיר: למאה יום מקבלים מליון שקל. גלעד אתה מתקרב לאט לאט ל-900 יום ואני בטוח שבעד שום סכום שבעולם לא היית מוותר על החופש שלך יום אחד אחרי מה שאתה עובר. ובוא נהיה מציאותיים, גם תעבור, ואני שואל את עצמי ואת אלוהים מי ישתחרר קודם יוסי או גלעד? זה שרוצה להישאר, וזה שרוצה לצאת, ההבדל הקטן שכנראה למעלה בכנסת ,לא מבינים שהחיים שלך זה לא תוכנית ריאליטי.

זה עצוב גלעד כי עכשיו עומדת להתחלף ממשלה, דרך אגב גם המפקד שלך (דן חלוץ) התחלף.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> טלוויזיה >> האח הגדול והאח הקטן